Gå til innhold

LG G2 erfaringer og meninger!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Oppdaterte idag og merka ingen forskjell, men eg kan ikkje gå innpå menyen der alle appane ligg. Når eg trykke på meny knappen kjem det opp "HJEM har stoppet"

Andre som opplev det?

Nei, har heller ikke merket noe forskjell med oppdateringa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har i alle fall mistet en tredjedel av batteritiden av den siste oppdateringen. Sikkert nærmere halvparten. Grusomt irriterende. Før kunne jeg legge meg med 60 % igjen. Noe jeg kan gjøre?

 

Høres kjent ut ja, om jeg ikke har mistet så mye så har jeg ihvertfall merkbart dårligere batteri. Registrerer at "Skjerm" ligger på topp i strømforbruk, noe som jeg minnes var sjeldent tidligere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter siste oppdatering så "holder" ikke telefonen på lydløsinnstillingen. Typisk er at jeg legger meg 2230 - setter telefonen på lydløs for deretter å bli vekket av en oppringning etter en time.

 

Den var ikke slik før siste oppdatering, jeg hadde i forkant av dette ikke endret noen innstillinger eller installert nye apper.

 

Tok å gjenopprettet til fabrikkinnstilling i går - satt den på lydløs når jeg gikk å la meg - når jeg våknet hadde den stilt seg tilbake til lyden på..

 

Har sett litt på nett og ser at det er flere som har dette problemet - dog tidligere og ikke etter siste oppdatering.

 

Hva er det som skjer - noe som har opplevd samme greia og funnet ut av dette?

Lenke til kommentar

Etter siste oppdatering så "holder" ikke telefonen på lydløsinnstillingen. Typisk er at jeg legger meg 2230 - setter telefonen på lydløs for deretter å bli vekket av en oppringning etter en time.

 

Den var ikke slik før siste oppdatering, jeg hadde i forkant av dette ikke endret noen innstillinger eller installert nye apper.

 

Tok å gjenopprettet til fabrikkinnstilling i går - satt den på lydløs når jeg gikk å la meg - når jeg våknet hadde den stilt seg tilbake til lyden på..

 

Har sett litt på nett og ser at det er flere som har dette problemet - dog tidligere og ikke etter siste oppdatering.

 

Hva er det som skjer - noe som har opplevd samme greia og funnet ut av dette?

Opplever faktisk ofte at telefonen står på lydløs når eg våkna, uten at eg satt den på det kvelden før.

Lenke til kommentar
Opplever faktisk ofte at telefonen står på lydløs når eg våkna, uten at eg satt den på det kvelden før.

 

 

Når jeg våknet i dag hadde den stilt seg fra lydløs til vibrasjon - det går med andre ord rette veien med min :confused:

 

Fikk akkurat varsel om at en ny oppdatering er tilgjengelig, satser på at denne fikser batteribruk/lydløsproblemene jeg fikk etter forrige oppdatering :dribble:

Lenke til kommentar

 

Mon tro om de seneste oppdateringene er forberedelser til lollipop.

Håper og tror det. Når LG er plutselig blitt så kjappe med Lollipop til g3, må det være tegn på at de vil forbedre seg, og g2 var vel en enda større suksess enn g3?

 

Har dog fått Lollipop på Nexus 7-en, men foruten animasjoner merker jeg svært liten forskjell fra KitKat. Tviler på at det blir særlig mer merkbart på g2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...