Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Oppdaterte idag og merka ingen forskjell, men eg kan ikkje gå innpå menyen der alle appane ligg. Når eg trykke på meny knappen kjem det opp "HJEM har stoppet" Andre som opplev det? Nei, har heller ikke merket noe forskjell med oppdateringa. Lenke til kommentar
poffer Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Bortsett fra noe dårligere batteritid så har heller ikke jeg merket noen endringer. Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Kjem meg fortsatt ikkje inn på menyen, sier eg får ikkje brukt andre appa enn dei eg har på framsida :l Lenke til kommentar
Fuji Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Oppdaterte idag og merka ingen forskjell, men eg kan ikkje gå innpå menyen der alle appane ligg. Når eg trykke på meny knappen kjem det opp "HJEM har stoppet" Andre som opplev det? Har samme problem Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Slett Endret 5. november 2014 av Ed Hunter Lenke til kommentar
jendoriluka Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Har i alle fall mistet en tredjedel av batteritiden av den siste oppdateringen. Sikkert nærmere halvparten. Grusomt irriterende. Før kunne jeg legge meg med 60 % igjen. Noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Har i alle fall mistet en tredjedel av batteritiden av den siste oppdateringen. Sikkert nærmere halvparten. Grusomt irriterende. Før kunne jeg legge meg med 60 % igjen. Noe jeg kan gjøre? Høres kjent ut ja, om jeg ikke har mistet så mye så har jeg ihvertfall merkbart dårligere batteri. Registrerer at "Skjerm" ligger på topp i strømforbruk, noe som jeg minnes var sjeldent tidligere. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Høres ut som om man bør styre unna den oppdateringa og vente på 5.0 som kanskje kommer litt utpå nyåret. Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 No er i alle fall telefonen ubrukelig til tider :/ Lenke til kommentar
Fuji Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Kjem meg fortsatt ikkje inn på menyen, sier eg får ikkje brukt andre appa enn dei eg har på framsida :l Fjern en av appene på hjemskjermen - helt nede på skjermen. Det fungerte for meg og telefonen er igjen ok. Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Kjem meg fortsatt ikkje inn på menyen, sier eg får ikkje brukt andre appa enn dei eg har på framsida :l Fjern en av appene på hjemskjermen - helt nede på skjermen. Det fungerte for meg og telefonen er igjen ok.Det funka Takk skal du ha! Lenke til kommentar
poffer Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Etter siste oppdatering så "holder" ikke telefonen på lydløsinnstillingen. Typisk er at jeg legger meg 2230 - setter telefonen på lydløs for deretter å bli vekket av en oppringning etter en time. Den var ikke slik før siste oppdatering, jeg hadde i forkant av dette ikke endret noen innstillinger eller installert nye apper. Tok å gjenopprettet til fabrikkinnstilling i går - satt den på lydløs når jeg gikk å la meg - når jeg våknet hadde den stilt seg tilbake til lyden på.. Har sett litt på nett og ser at det er flere som har dette problemet - dog tidligere og ikke etter siste oppdatering. Hva er det som skjer - noe som har opplevd samme greia og funnet ut av dette? Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Etter siste oppdatering så "holder" ikke telefonen på lydløsinnstillingen. Typisk er at jeg legger meg 2230 - setter telefonen på lydløs for deretter å bli vekket av en oppringning etter en time. Den var ikke slik før siste oppdatering, jeg hadde i forkant av dette ikke endret noen innstillinger eller installert nye apper. Tok å gjenopprettet til fabrikkinnstilling i går - satt den på lydløs når jeg gikk å la meg - når jeg våknet hadde den stilt seg tilbake til lyden på.. Har sett litt på nett og ser at det er flere som har dette problemet - dog tidligere og ikke etter siste oppdatering. Hva er det som skjer - noe som har opplevd samme greia og funnet ut av dette? Opplever faktisk ofte at telefonen står på lydløs når eg våkna, uten at eg satt den på det kvelden før. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Flere som har trøbbel med å bruke trådløst headsett? Hver gang jeg vekker telefonen for å skifte sang begynner det å hakke og bråke noe fælt i et par sekunder. Lenke til kommentar
poffer Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Opplever faktisk ofte at telefonen står på lydløs når eg våkna, uten at eg satt den på det kvelden før. Når jeg våknet i dag hadde den stilt seg fra lydløs til vibrasjon - det går med andre ord rette veien med min Fikk akkurat varsel om at en ny oppdatering er tilgjengelig, satser på at denne fikser batteribruk/lydløsproblemene jeg fikk etter forrige oppdatering Lenke til kommentar
poffer Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Ser ut til at oppdateringen jeg fikk i går fikset "lydløs" problemet. Gjenstår å finne ut om den reduserte batteri tiden og er fikset. Mon tro om de seneste oppdateringene er forberedelser til lollipop. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Mon tro om de seneste oppdateringene er forberedelser til lollipop. Håper og tror det. Når LG er plutselig blitt så kjappe med Lollipop til g3, må det være tegn på at de vil forbedre seg, og g2 var vel en enda større suksess enn g3? Har dog fått Lollipop på Nexus 7-en, men foruten animasjoner merker jeg svært liten forskjell fra KitKat. Tviler på at det blir særlig mer merkbart på g2. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Noen som vet hvordan man får oppdatert med roota tlf? Brukt roothider, men får opp ukjent feilmelding ved oppdatering. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 OTA (140 MB) fungerte ikke med roota tlf selv om jeg fjerna rooten, men da jeg oppdaterte via PC så lasta den ned nesten 1.7 GB som ble lagt inn og da fungerte det fint. Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Min mor er lykkelig eier av en G2, men har sliter med at det folk i den andre enden har problemer med å høre henne. Er dette et kjent problem på G2? Forslag til løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå