Gå til innhold

LG G2 erfaringer og meninger!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har også problemer med at lyden dempes etterhvert, rimelig rart. Skjer ikke så veldig ofte da, og ikke via bluetooth. Hver gang det har skjedd har det vært nok å plugge headsettet ut og inn igjen så er det tilbake til normalt.

Fint tips, skal teste.. Brukte jo telefonen på trening samme dagen som dette skjedde, så var rart at den plutselig bare skulle klikke.

 

Er så jævla tiltak å sende telefonen tilbake føler jeg :p

Lenke til kommentar

Ok. Da har jeg sittet med min nye G2 en time of fy f... så mye bedre denne er enn Z1. Jeg savner kameraknappen men alt annet er bedre. Kameraet slår omtrent alle bildene med Z1 foruten enkelte utendørsbilder i godt lys. Innendørs er det overlegen med langt mindre støy, spesielt i mørket. Mulighetene for å endre grensesnittet er langt større og. Dette var dagens lyspunkt må jeg si. Z1 greide ofte ikke å matche S3 på bilder. Jeg har vell tatt 15 bilder nå og foruten ett bilde hvor S3 var såvidt bedre så slår G2 den på alt. Gleder meg til å teste litt senere idag. Om jeg legger inn f.eks kameramodden, begynner binarytelleren da når jeg må roote?

Lenke til kommentar

 

Noen andre som har opplevd at volumet plutselig dropper?

 

Trodde først det var pga trykk da jeg hadde den i lomma under løping, men selv da jeg løp med den i hånda opplevde jeg at volumet sank to hakk to ganger i løpet av løpeturen.

 

Skjedde også før jeg begynte. Hadde headset koblet til, men ingen lyd. Da plutselig gikk ringevolumet helt til bunns.

 

Hadde det vært fordi pga touch i lomma hadde det vært greit, men at det skal skje helt uprovosert er jævlig irriterende.

 

Noen erfaringer her?

Det er jævlig rart, jeg har akkurat samme problemet og det starta igår.. Jeg satte meg på gressklipperen (sitteklipper ftw) og skulle ha musikk, og den skrudde seg bare mer og mer ned..

 

Tror jeg må evt. sende den i retur til mpx altså, trener jo med den flere ganger i uka og det går ikke uten musikk for å si det mildt.

 

Har vært på to løpeturer i skogen siden sist gang, uten at dette har skjedd igjen. Var ikke veldig keen på å sende den tilbake, men bruker den jo også til trening flere ganger i uka, så der er jo et must.

 

Si gjerne fra hvis du opplever det flere ganger. Spent om det funker å koble headsettet ut og inn igjen :)

 

Og apropos trening, bestilte et slikt armbånd for å ha telefonen i. Totalt ubrukelig! Siden knappene er på baksiden er det ikke mulig å få liv i den når den ligger i armbåndet :p

Lenke til kommentar

Har gjort noen snedige sammenligninger mellom Z1, S3 og G2. At Z1 slår G2 i flere tester på foto har jeg ingen forståelse for! Av alle bildene jeg har tatt så greier ikke Z1 å hamle opp med G2 på noen ift skarphet, men hender Z1 treffer bedre med fargene. Postprosessinga på Z1 er grusom!

 

Z1 rotete vaskerom: http://postimg.org/image/ro197b9cl/

S3 rotete vaskerom: http://postimg.org/image/56y32i8p5/

G2 rotete vaskerom: http://postimg.org/image/q20jy4sm1/

Lenke til kommentar

Det er jævlig rart, jeg har akkurat samme problemet og det starta igår.. Jeg satte meg på gressklipperen (sitteklipper ftw) og skulle ha musikk, og den skrudde seg bare mer og mer ned..

 

Tror jeg må evt. sende den i retur til mpx altså, trener jo med den flere ganger i uka og det går ikke uten musikk for å si det mildt.

 

Har vært på to løpeturer i skogen siden sist gang, uten at dette har skjedd igjen. Var ikke veldig keen på å sende den tilbake, men bruker den jo også til trening flere ganger i uka, så der er jo et must.

 

Si gjerne fra hvis du opplever det flere ganger. Spent om det funker å koble headsettet ut og inn igjen :)

 

Og apropos trening, bestilte et slikt armbånd for å ha telefonen i. Totalt ubrukelig! Siden knappene er på baksiden er det ikke mulig å få liv i den når den ligger i armbåndet :p

 

Trente igår, null problemer overhodet. Virker mest som det er en android bug..

 

Jeg beholder den inntil videre hvertfall ^^

 

Ja, det er litt poengløst med et sånt armbånd. Antar at knock on ikke funker gjennom plasten? :p

Lenke til kommentar

Har gjort noen snedige sammenligninger mellom Z1, S3 og G2. At Z1 slår G2 i flere tester på foto har jeg ingen forståelse for! Av alle bildene jeg har tatt så greier ikke Z1 å hamle opp med G2 på noen ift skarphet, men hender Z1 treffer bedre med fargene. Postprosessinga på Z1 er grusom!

 

Z1 rotete vaskerom: http://postimg.org/image/ro197b9cl/

S3 rotete vaskerom: http://postimg.org/image/56y32i8p5/

G2 rotete vaskerom: http://postimg.org/image/q20jy4sm1/

 

Ta bildene samme dag/lys og vinkel.

 

G2 takler stillbilder ganske bra, problemet oppstår når det er bevegelse. Den stoler for mye på OIS har for lang lukkertid og bilder blir uskarpe. Ett annet problem er treg fokus og den bruker altfor lang tid på å ta bildene. Innendørs bilder av barn i bevegelse f.eks. er stort problem (ungen er ute av skjermen før bilde er tatt)

Lenke til kommentar

Lyset på dem er identisk. Lukket rom uten noen lyskilder. Nattsvart ☺ Z1 sendte jeg tilbake like før jeg fikk G2, så får ikke tatt nye, tok flere bilder med flere dagers med Z1 og de er omtrent identiske, det samme med S3. Testa mye bevegelsesbilder med alle 3 og de er jevnt dårlige, foruten i sportsmodus men det har andre ulemper. Enig i at fokus er tidvis tregt. S3 er generelt den som hreier bevegelsesbilder best. Dog er bildekvaliteten på G2 såpass mye bedre enn Z1 at treg fokus er verdt det. Z1 gir vanvittig mye støy på bilder og lite fokusområde som ødelegger, men den er bedre på video.

Endret av Cowboystrekk
Lenke til kommentar

 

Det er jævlig rart, jeg har akkurat samme problemet og det starta igår.. Jeg satte meg på gressklipperen (sitteklipper ftw) og skulle ha musikk, og den skrudde seg bare mer og mer ned..

 

Tror jeg må evt. sende den i retur til mpx altså, trener jo med den flere ganger i uka og det går ikke uten musikk for å si det mildt.

 

Har vært på to løpeturer i skogen siden sist gang, uten at dette har skjedd igjen. Var ikke veldig keen på å sende den tilbake, men bruker den jo også til trening flere ganger i uka, så der er jo et must.

 

Si gjerne fra hvis du opplever det flere ganger. Spent om det funker å koble headsettet ut og inn igjen :)

 

Og apropos trening, bestilte et slikt armbånd for å ha telefonen i. Totalt ubrukelig! Siden knappene er på baksiden er det ikke mulig å få liv i den når den ligger i armbåndet :p

 

Trente igår, null problemer overhodet. Virker mest som det er en android bug..

 

Jeg beholder den inntil videre hvertfall ^^

 

Ja, det er litt poengløst med et sånt armbånd. Antar at knock on ikke funker gjennom plasten? :p

 

Hehe, det er nettopp det det ikke gjør :) Men men, får trene med den i lomma.

Lenke til kommentar

Bestemt meg for å legge in CM11 på G2en min nå, er så dritlei LG Ui. Men har bare ett spørsmål, og det er om noen vet om AutoRec funker (for å få installert TWRP)? Lest om folk som har bricked telefonen sin med bruk av dette, men foreløpig er det eneste måten jeg har lest om som funker.

 

Er KitKat 4.4.2 forresten.

Lenke til kommentar

Har nå prøvd å roote G2en, men er helt fastlåst. Bruker ioroot og har sjekket av for USB-debugging og den slags, men likevel så vil den ikke starte å rootingprossesen. Veldig irriterende... Noen som har forslag evt. hatt samme problemer og klart å roote?

 

EDIT: Har endelig fått rootet den nå. Prøvd to forskjellige Windows-maskiner, men prøvde nå også ioroot på min mors Mac. Da fungerte det smertefritt :) Yay!!

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...