Gå til innhold

LG G2 erfaringer og meninger!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom over en bug, virker det som. En epostadresse som var koblet opp mot det interne epostprogrammet ble stengt. Etter at den fikk for mange tilkoblingsfeil på denne, slo faktisk telefonen seg helt av. Det skjedde 3 ganger i løpet av én dag. Etter at jeg ba den slutte å sjekke epostadressen som var lagt ned, så sluttet den å slå seg av.

Lenke til kommentar

Fikk denne i dag. Herlig førsteinntrykk :) Men sliter litt med Quick Remoten. Får den til å funke på Samsung TV, men ikke Sony lydanlegg eller Viasats Pace tuner.

 

Noen som har opplevd at den ikke funker på enkelte enheter? Hvis den bare funker på en av tre så er den fullstendig ubrukelig for min del.

 

Noen andre tips og triks som jeg burde sjekke ut i starten? :)

Lenke til kommentar

Andre som opplever betraktelig dårligere batteritid etter siste oppdatering, 4.4.2 (20d)?

 

Tidligere lå jeg gjerne på 30-40% på slutten av dagen. Nå må jeg som regel sette den til lading i 21-tiden...

 

Alt er stock.

 

Sliter også med viber, som force closer når jeg tar imot samtale...

Lenke til kommentar

Solgte min helt på impuls her om dagen etter å ha sett reviews av Android L (som LG sikkert kommer til å bruke et lysår å få ut). Kjøpte en Nexus 5 og angrer som en hund. G2'n var sykt mye bedre, spesielt på batteri, men jeg liker også LG sitt skin. Nexus'en er nesten som å være tilbake på iPhone 5.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen her som har prövd kamera på Z1 og G2 og gjort seg opp en mening? Sender mest sannsynlig tilbake Z1 pga mye stöy på innendörsbilder, elendig fargegjengivelse og tidvis stabilisering på nattbilder. Har sett endel bilder med G2 og de har riktignok et helt annet stöyfjerningsfilter enn Sony, men ut ifra det jeg har sett trorjeg nesten at jeg foretrekker tegneserieeffekten fremfor masse stöykorn. Lit bedre batteri og skjerm frister også selv om dedikert kameraknapp og minnekort vil bli et lite savn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...