Gå til innhold

LG G2 erfaringer og meninger!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett litt på xda om g2 (D802) og CM for noen dager siden, syns ikke at en bør roote nå. Det er en del som klager etterpå. G2 er stabil som fjell for meg, venter heller 4.4 fra LG selv om LG er ikke verdens raskeste når det gjelder oppdatering av mobilene sine.

Lenke til kommentar

Jeg har rootet og installert cm10 på min. Det anbefales! Den føles mye raskere og smoothere. Samt at stock android ser penere ut. Men du må selvfølgelig være villig til å akseptere evt bugs. Men det var jo litt på stock rom også.

Kjøpte denne på lørdag og er svært fornøyd. Orket ikke vente på Nexus, og ble fristet av batteriet og kameraet på denne. Hvordan funker kameraet på cm10? Og hva slags bugs er du kommet over så langt?

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal anskaffe denne. Har i dag en Samsung Galaxy Note 3, men den blir i største laget, selv om det er en knall telefon.

Det eneste jeg er litt skeptisk til, er kameraet på G2. I tester er tilbakemeldingene ujevne, fra greit kamera til veldig bra. Av problemer går særlig fokusering igjen, både mht. stillbilder og video. Men de fleste testene vitner om et oppegående kamera.

Her på forumet er det også medlemmer som bl. a. nevner dette med zoomingen.

For øvrig scorer telefonen meget bra i de mange testene jeg har lest.

Er det forresten kommet noen firmwareoppdateringer etil LG G2 siden den kom i salg her i landet? Det ser ikke slik ut, dessverre.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Nå er N5 specs kjent, jeg ville velge G2 om jeg må velge på nytt. Har faktisk bestille en G2 til til min kone.

Skjerm er forskjell

Batteri er forskjell

Kamera er forskjell

Design er forskjell

N5 har ikke FM radio

Dyrt (16GB vs 32GB)

Skjerm, batteri, design og FM radio er viktig for meg.

Er det bare meg som begynner å se at det er stygt å ha knappene til sidene på en mobil????

Lenke til kommentar

Etter ei stund med CM, virker batteriet endel dårligere dessverre. Men det er alltid vanskelig å sammenligne med android. Telefonen er iallefall mer smooth og responsiv med CM. Kameraet er omtrent like bra. Ingen bugs. Men knock off fungerer ikke selvsagt. Bare knock on.

Lenke til kommentar

La inn CM Snapshot selv i går, og det fungerer bra. Har samme batteritid som jeg hadde tidligere, men merker stor forskjell så lenge jeg bruker Google Now. Noen som har kjøpt noen slim case som passer til vår model d802? Har tre på vei i posten, men leser stadig vekk folk som får de uten at de passer. Sendte melding til selgeren, Rearth, men de mente den kom til å passe.

Lenke til kommentar

La inn CM Snapshot selv i går, og det fungerer bra. Har samme batteritid som jeg hadde tidligere, men merker stor forskjell så lenge jeg bruker Google Now. Noen som har kjøpt noen slim case som passer til vår model d802? Har tre på vei i posten, men leser stadig vekk folk som får de uten at de passer. Sendte melding til selgeren, Rearth, men de mente den kom til å passe.

Fikk første av tre deksler som er på veg, nemmelig Diztronic Matte Back Black TPU Case.

lg2_dm_blk.jpgVeldig fornøyd, 10 dollar og rask shipping frå USA, ingenting å utsette hittil. Mobilen føles meir håndterlig, då den uten case er veldig glatt, pluss ein magnet for fingeravtrykk. Anbefales! Innbiller meg at feelen er lik som nye Nexus 7 og 5, men kan ta feil, gummiert matt følelse.

Btw, har holdt meg unna Rearth-saken, pga skriverier på forum at den ikkje passer D802, kom gjerne med erfaringer.

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...