lolle Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Ble vekket i dag ja, hehe, men vet jo aldri om jeg blir det i morgen.. ? Endret 25. april 2014 av lolle Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Ang backup, så bruker jeg GoSms, og tar backup der. Bildene har jeg på Dropbox. Mener at du kan lagre bildene på Google, via Google Galleri. Mens kontaktene synkroniseres via Google - kontoen. Lenke til kommentar
lolle Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Kanske jeg bør legge bildene inn på Dropbox jeg også da, så det litt enklere til en annen gang også. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Noen som vet hvordan strømforbruket er om man bruker 4g vs hdspa? Er det merkbar forskjell på batteriforbruket? Lenke til kommentar
Lazzie68 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Ser at LG har begynt å rulle ut 80220d. Denne skal fikse audio bug'en som kom med Kitkat og inkluderer knock on code. Noen som har fått den ennå? Jeg har sjekket både OTA & via LG support tool, men no success. Lenke til kommentar
CyborgVI Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Noen som vet hvordan jeg tar av den irriterende lyden som kommer opp når jeg taster feil låsemønster? Det er en irriterende lyd som minner om lyden når man tar et bilde. Håper det ikke bare er meg som har dette problemet. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Ser at LG har begynt å rulle ut 80220d. Denne skal fikse audio bug'en som kom med Kitkat og inkluderer knock on code. Noen som har fått den ennå? Jeg har sjekket både OTA & via LG support tool, men no success. Skal legge den inn i natt, finnes både kdz og zip på xda i D802 forumet. Står at folk sliter litt med knock on, men at ein tredjeparts kernel skal fikse dette (dorimanx), tester først ut med stock kernel. 1 Lenke til kommentar
Lazzie68 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Ser at LG har begynt å rulle ut 80220d. Denne skal fikse audio bug'en som kom med Kitkat og inkluderer knock on code. Noen som har fått den ennå? Jeg har sjekket både OTA & via LG support tool, men no success. Skal legge den inn i natt, finnes både kdz og zip på xda i D802 forumet. Står at folk sliter litt med knock on, men at ein tredjeparts kernel skal fikse dette (dorimanx), tester først ut med stock kernel. Ok, interessert i å høre om det funker bra. De første rapportene tydet på at audio bug'en var fikset, men ser at flere fortsatt sliter, selv om det har blitt bedre. Er egentlig litt tvilende til knock on code da knock on ikke alltid er 100% presis. Gi gjerne en tilbakemelding. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Kan melde om at for meg så er audio-bug'en ikkje blitt fiksa... Knock on og knock code virker bra, responsivt. Ser ut som eg går tilbake til samme "fix" eg brukte på første KK install, nemmelig Xposed med G2 toolbox og ein patch. Lenke til kommentar
Lazzie68 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Kan melde om at for meg så er audio-bug'en ikkje blitt fiksa... Knock on og knock code virker bra, responsivt. Ser ut som eg går tilbake til samme "fix" eg brukte på første KK install, nemmelig Xposed med G2 toolbox og ein patch. Takker. Utrolig at de slipper en patch som ikke fikser dette. Jeg snakket med LG og de var veldig klar over problemet... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 (endret) Enig, heldigvis har man XDA! Edit: "I received reply from our LG HK saying that we will get second KitKat update during May with audio fix and knock code." - bruker på XDA. Endret 3. mai 2014 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Flere som sliter med signal? Jeg får null signal hjemme med mobilen nå. Det har skjedd plutselig, samboeren min har samme operatør, men annen mobil, hun har samme signal som vanlig. Lenke til kommentar
Lazzie68 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Flere som sliter med signal? Jeg får null signal hjemme med mobilen nå. Det har skjedd plutselig, samboeren min har samme operatør, men annen mobil, hun har samme signal som vanlig. Ingen problemer. Funker som vanlig. (Telenor). Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Sliter med signal sjølv, men trur det er mest pga at eg har trådløs repeater på rommet mitt som forstyrrer signalet... Lenke til kommentar
Vu Nguyen Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg har opplevd at 3g/2g plutselig var borte sist helg på hytten og måtte omstartet mobilen. Hadde ikke dette prob. før 4.4.2.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Dette var en lang tråd og har ikke orket å lese hele. Når jeg kobler til mine Koss hodetelefoner er det en forferdelig susing og en varierende pipende lyd som ødelegger hele opplevelsen. Samme hvilken app jeg bruker. Siden jeg hører mye på musikk er dette plagsomt, men er det grunn til å heve kjøpet? Kjøpt på Siba for mindre enn 14 dager siden. Ellers er jeg veldig fornøyd med telefonen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Det er bug fra kitkat oppdatering. Lg jobber med fix Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Kitkat har jo vært ute en stund og de har enda ikke kommet med fix. Jeg får en dårlig følelse... Butikken vil sikkert ikke ta den tilbake og sitter igjen med ett dårlig produkt. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Kitkat har jo vært ute en stund og de har enda ikke kommet med fix. Jeg får en dårlig følelse... Butikken vil sikkert ikke ta den tilbake og sitter igjen med ett dårlig produkt. Siden telefonen er såpass ny og butikken ikke vil ta den tilbake, ville jeg forsøkt meg med alternativ rom og se om det løser problemet Lenke til kommentar
Lars667 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 La merke til at telefonen koblet ned dataforbindelsen (4g) da jeg mottok en telefon nå. Er det normalt? Mente dagens telefoner klarte både tale og data samtidig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå