Gå til innhold

LG G2 erfaringer og meninger!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at LG har begynt å rulle ut 80220d. Denne skal fikse audio bug'en som kom med Kitkat og inkluderer knock on code. Noen som har fått den ennå? Jeg har sjekket både OTA & via LG support tool, men no success.

 

Skal legge den inn i natt, finnes både kdz og zip på xda i D802 forumet. Står at folk sliter litt med knock on, men at ein tredjeparts kernel skal fikse dette (dorimanx), tester først ut med stock kernel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ser at LG har begynt å rulle ut 80220d. Denne skal fikse audio bug'en som kom med Kitkat og inkluderer knock on code. Noen som har fått den ennå? Jeg har sjekket både OTA & via LG support tool, men no success.

 

Skal legge den inn i natt, finnes både kdz og zip på xda i D802 forumet. Står at folk sliter litt med knock on, men at ein tredjeparts kernel skal fikse dette (dorimanx), tester først ut med stock kernel.

Ok, interessert i å høre om det funker bra. De første rapportene tydet på at audio bug'en var fikset, men ser at flere fortsatt sliter, selv om det har blitt bedre. Er egentlig litt tvilende til knock on code da knock on ikke alltid er 100% presis. Gi gjerne en tilbakemelding.

Lenke til kommentar

Kan melde om at for meg så er audio-bug'en ikkje blitt fiksa... Knock on og knock code virker bra, responsivt. Ser ut som eg går tilbake til samme "fix" eg brukte på første KK install, nemmelig Xposed med G2 toolbox og ein patch.

Takker. Utrolig at de slipper en patch som ikke fikser dette. Jeg snakket med LG og de var veldig klar over problemet...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Dette var en lang tråd og har ikke orket å lese hele. Når jeg kobler til mine Koss hodetelefoner er det en forferdelig susing og en varierende pipende lyd som ødelegger hele opplevelsen. Samme hvilken app jeg bruker. Siden jeg hører mye på musikk er dette plagsomt, men er det grunn til å heve kjøpet? Kjøpt på Siba for mindre enn 14 dager siden. Ellers er jeg veldig fornøyd med telefonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Kitkat har jo vært ute en stund og de har enda ikke kommet med fix. Jeg får en dårlig følelse... Butikken vil sikkert ikke ta den tilbake og sitter igjen med ett dårlig produkt. :hrm:

Lenke til kommentar

Kitkat har jo vært ute en stund og de har enda ikke kommet med fix. Jeg får en dårlig følelse... Butikken vil sikkert ikke ta den tilbake og sitter igjen med ett dårlig produkt. :hrm:

Siden telefonen er såpass ny og butikken ikke vil ta den tilbake, ville jeg forsøkt meg med alternativ rom og se om det løser problemet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...