Gå til innhold

LG G2 erfaringer og meninger!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er LG like håpløse med oppdateringer som de sier? Ser at dere har fått 4.4.2...

Jeg synes helt ærlig ikke det. Ja, de er trege, men jeg mener at så lenge bunnproduktet er godt så har jeg ikke noe behov for en haug med oppdateringer som ikke gjør noen nytte. Kitkat har så langt gitt meg en gjennomsiktig verktøylinje, ikke akkurat det store med andre ord.. Er sikkert mye annet der, men jeg har vanskelig for å se et direkte behov for å oppdatere telefonen. Men ja, de er ikke raskest i klassen.

 

Ser jo at andre har fått de før, men G2 har vært såpass bra ut av boksen at jeg helt ærlig ikke kan se noe poeng i å haste ut oppdateringer bare for å ha nyeste versjon. Sier ikke at dette er planlagt av LG for den saks skyld.

 

Telefonen funka knall før, og fungerer fortsatt knall med noe bedre batteritid. Vil påpeke at LG har blitt vesentlig større i mobilbransjen det siste året, og man kan jo kanskje håpe på en litt kjappere frekvens herfra og ut. :)

Lenke til kommentar

Det tragiske er at når de etter 8 mnd kom med oppgradering ikke fikset bugs i kamera, og innførte ny plagsom bugs på headset. Når har de tenkt å fikse bugs ? Kunne gjerne ventet med oppdatering til 4.4 hvis de heller hadde fikset bugs. Enda mer tragisk blir det når N5 (produsert av lg) hadde tilsvarende bugs som ble fikset raskt etter release.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg er ny her, og håper noen kan hjelpe meg. Kjøpte meg en G2 nå rett før påske, men har klart å forsove meg til jobb 2 ganger etterpå, fordi alarmen avviser selv og ringer ikke i det hele tatt. Dette skjer ikke hver dag, men veldig tilfeldig, første gang var det en onsdag og nå sist i dag, torsdag. Noen andre som har opplevd dette? Har googlet for livet, ser det er en del med androidtelefoner som sliter med det samme, men de finner ingen løsning på problemet..

Utrolig frustrerende å ha en så upålitelig alarm, er jo ubrukelig om jeg ikke kan stole på at den ringer.

Har send mail til LG Norge, men har ikke flott svar enda.

Lenke til kommentar

Noen som har oppdatert til 20b? ser at det er den nyeste firmwaren ute nå.

Har ikke fått noe OTA. har 4.4.2 oppdateringen.

Hei!

Jeg er ny her, og håper noen kan hjelpe meg. Kjøpte meg en G2 nå rett før påske, men har klart å forsove meg til jobb 2 ganger etterpå, fordi alarmen avviser selv og ringer ikke i det hele tatt. Dette skjer ikke hver dag, men veldig tilfeldig, første gang var det en onsdag og nå sist i dag, torsdag. Noen andre som har opplevd dette? Har googlet for livet, ser det er en del med androidtelefoner som sliter med det samme, men de finner ingen løsning på problemet..

Utrolig frustrerende å ha en så upålitelig alarm, er jo ubrukelig om jeg ikke kan stole på at den ringer.

Har send mail til LG Norge, men har ikke flott svar enda.

Har du prøvd å laste ned en tredjeparts alarm fra Play Store? Endret av Switched
Lenke til kommentar

Har ikke fått noe OTA. har 4.4.2.

Hei!

Jeg er ny her, og håper noen kan hjelpe meg. Kjøpte meg en G2 nå rett før påske, men har klart å forsove meg til jobb 2 ganger etterpå, fordi alarmen avviser selv og ringer ikke i det hele tatt. Dette skjer ikke hver dag, men veldig tilfeldig, første gang var det en onsdag og nå sist i dag, torsdag. Noen andre som har opplevd dette? Har googlet for livet, ser det er en del med androidtelefoner som sliter med det samme, men de finner ingen løsning på problemet..

Utrolig frustrerende å ha en så upålitelig alarm, er jo ubrukelig om jeg ikke kan stole på at den ringer.

Har send mail til LG Norge, men har ikke flott svar enda.

Har du prøvd å laste ned en tredjeparts alarm fra Play Store?

Ja, men har ikke fått testet enda, lastet ned Extreme alarm i dag, så får vi ser om den ringer i morgen. Har satt på den orginale også, for å se om en av de/noen i det hele tatt virker. :)

Lenke til kommentar

 

Har ikke fått noe OTA. har 4.4.2.

Hei!

Jeg er ny her, og håper noen kan hjelpe meg. Kjøpte meg en G2 nå rett før påske, men har klart å forsove meg til jobb 2 ganger etterpå, fordi alarmen avviser selv og ringer ikke i det hele tatt. Dette skjer ikke hver dag, men veldig tilfeldig, første gang var det en onsdag og nå sist i dag, torsdag. Noen andre som har opplevd dette? Har googlet for livet, ser det er en del med androidtelefoner som sliter med det samme, men de finner ingen løsning på problemet..

Utrolig frustrerende å ha en så upålitelig alarm, er jo ubrukelig om jeg ikke kan stole på at den ringer.

Har send mail til LG Norge, men har ikke flott svar enda.

Har du prøvd å laste ned en tredjeparts alarm fra Play Store?

Ja, men har ikke fått testet enda, lastet ned Extreme alarm i dag, så får vi ser om den ringer i morgen. Har satt på den orginale også, for å se om en av de/noen i det hele tatt virker. :)

 

Ble du vekt? :p

Lenke til kommentar

 

Noen som har oppdatert til 20b? ser at det er den nyeste firmwaren ute nå.

Er ikke 20b 4.4.2 for oss?

 

Ser versjonen min er D80220b-EUR-XX

 

kom først 20a som var 4.4.2, ser nå at det ligger 20b ute til min telefon(å sikkert alle). har ikke usb kabelen her så får ikke testet.

 

edit. men da har den sikkert ligget ute en stund siden du allerede har oppdatert til den versjonen.

Endret av Januar333
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg er ny her, og håper noen kan hjelpe meg. Kjøpte meg en G2 nå rett før påske, men har klart å forsove meg til jobb 2 ganger etterpå, fordi alarmen avviser selv og ringer ikke i det hele tatt. Dette skjer ikke hver dag, men veldig tilfeldig, første gang var det en onsdag og nå sist i dag, torsdag. Noen andre som har opplevd dette? Har googlet for livet, ser det er en del med androidtelefoner som sliter med det samme, men de finner ingen løsning på problemet..

Utrolig frustrerende å ha en så upålitelig alarm, er jo ubrukelig om jeg ikke kan stole på at den ringer.

Har send mail til LG Norge, men har ikke flott svar enda.

Når du setter alarm, så kan/må du velge hvilke dager alarmen skal gjelde. Hvis du gjør dette på søndagen, og setter den til f.eks. kl 06:00, så settes alarmen til mandag kl 06. Hvis du bare trykker alarmen På om kvelden igjen, så er det ikke umulig at du kun aktiverer den til neste mandag kl 06.

Inne på alarm, velg de dagene den skal gjelde.

Håper det ordner seg.

Lenke til kommentar

Ja, har lagt inn faste ukedager som alarmene ringer på, så det er ikke der problemet ligger.. Fikk svar fra LG om å gjenopprette fabrikkoppsettet for å se om det hjelper. Den backupen som mobilen tar, holder det å bruke den backupen? Tar den backup av alle bilder/album og sms'er eller må jeg gjøre det på en annen måte da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...