Gå til innhold

LG G2 erfaringer og meninger!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Denne telefonen tenker jeg hardt på... uff vanskelig

Ingenting å tenke på ;) jeg synes det er svært få ulemper med denne telefonen i forhold til andre telefoner jeg har hatt. En fullverdig toppmodell for en billigere penge.

 

 

Dukker G3 opp om ikke så alt for lenge heller... Og så har man S5 og en til som jeg ikke kommer på i farten...Men som du sier så ligger nok de en del høyere i pris enn denne.

Får forsøke å finne en butikk som har denne liggende så jeg kan tukle litt med den

Lenke til kommentar

U09oQlVY.jpeg

Hjemmeskjermen min. Bruker LG Home med 4.4.2 oppdateringen, ingen root eller annen launcher e.l. 20 minutter med UCCW og dette er resultatet. Fornøyd :)

 

P.S: For de som ikke har fått transparente hjemknapper til 4.4.2: Gå til innstillinger -> Skjerm -> Berøringstaster på forsiden -> huk av på transparent bakgrunn.

Endret av Switched
Lenke til kommentar

U09oQlVY.jpeg

Hjemmeskjermen min. Bruker LG Home med 4.4.2 oppdateringen, ingen root eller annen launcher e.l. 20 minutter med UCCW og dette er resultatet. Fornøyd :)

 

P.S: For de som ikke har fått transparente hjemknapper til 4.4.2: Gå til innstillinger -> Skjerm -> Berøringstaster på forsiden -> huk av på transparent bakgrunn.

 

Hvordan har du fått fikset sånn skjerm? lg home?forklar.. Uccw ?hva er det.

 

er ikke helt inne på det hær greier som du har gjort men det hva stilig.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg fikk for noen dager siden min LG G2, og var svært fornøyd noen timer. Nå er jeg bare fornøyd, for jeg har merket en "feil" som andre også har kommentert på (se link nederst).

 

Selv når telefonen er i standby med slukket skjerm kan jeg høre "signal-knitring" fra telefonen om jeg legger øret inntil som om jeg snakker i telefonen. Er dette noe andre her opplever, eller har opplevd? Finnes det noen løsninger på problemet annet enn reset (som ikke vil fungere) og bytte?

 

Dette er ikke samme bug som at det er "knirking" i øretelefonene etter 4.4.2, men det kan jo tenkes at disse to henger sammen.

 

Link:

http://lgg2forum.com/g2-help/lg-g2-buzzing-noise-on-ear-speaker/

 

https://www.youtube.com/watch?v=F0rKuaTgZgQ

 

EDIT: Nå har jeg lånt noen nye iPhonemodeller av folk på jobben, og det viser seg at disse også i større og mindre grad har denne (u)lyden. Er det så enkelt som at dette er vanlig på nyere telefoner pga. signalene den sender ut og inn som slår inn på ørehøytaleren?

Endret av jackoksen
Lenke til kommentar

For ei veke sidan omtrent begynye batteriet å forsvinne fortare enn før. No har eg brukt mobilen i 30, kun med internettsurfing og eg er nede i 90% i for ein månad sidan ville det vore 99%

 

Mobilen ble også svært varm under bruk.

Ser at mediaserver sluket ein del strøm, nokre som veit om ei løysing?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke opplevd noen problemer med batteritiden:) Det eneste jeg har lagt merke til at skjermen plutselig regjerer på topp over forbruket i stedet for "android system" og "android OS".

 

Edit: Og det er vel egentlig riktig at skjermen trekker mest...

Endret av wguard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...