technicality Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Denne telefonen tenker jeg hardt på... uff vanskelig Lenke til kommentar
wguard Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Denne telefonen tenker jeg hardt på... uff vanskelig Ingenting å tenke på jeg synes det er svært få ulemper med denne telefonen i forhold til andre telefoner jeg har hatt. En fullverdig toppmodell for en billigere penge. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Denne telefonen tenker jeg hardt på... uff vanskelig Ingenting å tenke på jeg synes det er svært få ulemper med denne telefonen i forhold til andre telefoner jeg har hatt. En fullverdig toppmodell for en billigere penge. Dukker G3 opp om ikke så alt for lenge heller... Og så har man S5 og en til som jeg ikke kommer på i farten...Men som du sier så ligger nok de en del høyere i pris enn denne. Får forsøke å finne en butikk som har denne liggende så jeg kan tukle litt med den Lenke til kommentar
CyborgVI Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Er det mulig å få vekk den funksjonsmenyen som ligger til venstre? Håpet på at vi skulle slippe noe ala Google Now, men nå har vi jo den menyen som viser funksjonene i G2 istedet. Veldig irriterende. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Trykk på valg knappen og fjern Lenke til kommentar
Morten-Rune Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Noen som har en god batteri monitorerings app å anbefale? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 BetterBatteryStats blir ofte nevnt som en av de bedre applikasjonene etter hva jeg har sett. Mange av funksjonene krever root dog, så er litt usikker på hvor funksjonell den er uten root. Lenke til kommentar
Morten-Rune Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 BetterBatteryStats blir ofte nevnt som en av de bedre applikasjonene etter hva jeg har sett. Mange av funksjonene krever root dog, så er litt usikker på hvor funksjonell den er uten root. Ser ut for at man må roote for å kunne bruke denne i kitkat. Lenke til kommentar
Switched Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ijinshan.kbatterydoctor_en Denne her funker knall for meg. Ett klikk og den fikser alt. Lenke til kommentar
Morten-Rune Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ijinshan.kbatterydoctor_en Denne her funker knall for meg. Ett klikk og den fikser alt. Har installert den nå, blir spennende og prøve. Lenke til kommentar
Switched Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 (endret) Hjemmeskjermen min. Bruker LG Home med 4.4.2 oppdateringen, ingen root eller annen launcher e.l. 20 minutter med UCCW og dette er resultatet. Fornøyd P.S: For de som ikke har fått transparente hjemknapper til 4.4.2: Gå til innstillinger -> Skjerm -> Berøringstaster på forsiden -> huk av på transparent bakgrunn. Endret 12. april 2014 av Switched Lenke til kommentar
Cago82 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Hjemmeskjermen min. Bruker LG Home med 4.4.2 oppdateringen, ingen root eller annen launcher e.l. 20 minutter med UCCW og dette er resultatet. Fornøyd P.S: For de som ikke har fått transparente hjemknapper til 4.4.2: Gå til innstillinger -> Skjerm -> Berøringstaster på forsiden -> huk av på transparent bakgrunn. Hvordan har du fått fikset sånn skjerm? lg home?forklar.. Uccw ?hva er det. er ikke helt inne på det hær greier som du har gjort men det hva stilig. Lenke til kommentar
jackoksen Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 (endret) Hei! Jeg fikk for noen dager siden min LG G2, og var svært fornøyd noen timer. Nå er jeg bare fornøyd, for jeg har merket en "feil" som andre også har kommentert på (se link nederst). Selv når telefonen er i standby med slukket skjerm kan jeg høre "signal-knitring" fra telefonen om jeg legger øret inntil som om jeg snakker i telefonen. Er dette noe andre her opplever, eller har opplevd? Finnes det noen løsninger på problemet annet enn reset (som ikke vil fungere) og bytte? Dette er ikke samme bug som at det er "knirking" i øretelefonene etter 4.4.2, men det kan jo tenkes at disse to henger sammen. Link: http://lgg2forum.com/g2-help/lg-g2-buzzing-noise-on-ear-speaker/ https://www.youtube.com/watch?v=F0rKuaTgZgQ EDIT: Nå har jeg lånt noen nye iPhonemodeller av folk på jobben, og det viser seg at disse også i større og mindre grad har denne (u)lyden. Er det så enkelt som at dette er vanlig på nyere telefoner pga. signalene den sender ut og inn som slår inn på ørehøytaleren? Endret 16. april 2014 av jackoksen Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Har den "knitringen" her og, men har som sagt ikkje lagt meg merke til det før posten din. Sliter fortsatt med ulyd ved bruk av headphones, lurer på om begge desse to bugsa går vekk ved nedgradering til JB? Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 For ei veke sidan omtrent begynye batteriet å forsvinne fortare enn før. No har eg brukt mobilen i 30, kun med internettsurfing og eg er nede i 90% i for ein månad sidan ville det vore 99% Mobilen ble også svært varm under bruk. Ser at mediaserver sluket ein del strøm, nokre som veit om ei løysing? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Eg hadde problemer med at smartshareprovider slukte strøm. Løste det med å roote telefonen og fryse programmet med titanium backup. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Definitivt dårligere batteritid med 4.4.2 for min del, men ser ikke ut til at noe drainer spesielt mye batteri. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Neeei!!! slutt å si slikt rett før jeg skal til å kjøpe G2!!! Lenke til kommentar
wguard Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 (endret) Jeg har ikke opplevd noen problemer med batteritiden:) Det eneste jeg har lagt merke til at skjermen plutselig regjerer på topp over forbruket i stedet for "android system" og "android OS". Edit: Og det er vel egentlig riktig at skjermen trekker mest... Endret 19. april 2014 av wguard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå