poffer Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Ser og at Bluetooth drar strøm selv om jeg ikke har hatt den på siden jul. Lenke til kommentar
johnolve Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Hei! Fikk akkurat software oppdatering på 400mb over WiFi! Kan det være kitkat? Hvis ikke, må man bruke LG mobil support toole eller PC suite for å laste ned via kabel? Takk for svar Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Ikke last ned. Hvis du hører på musikk med mobilen altså Lenke til kommentar
Lazzie68 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Jeg snakket med LG brukerstøtte angående støy på øretelefoner etter oppdatering til 4.4.2. De sa de var klar over problemet og at det jobbes med en fix da dette er utbredt. De kunne derimot ikke si hvor lang tid det ville ta før det kom en løsning. Anbefalingen var å ta backup + hard reset og se om problemet forsvant. Kudos til LG brukerstøtte. De later i hvert fall til å ta problemet på alvor. Hehe - etter hva jeg kan se så har/burde LG kjent til dette siden november når KitKat ble lansert i Korea.. Til tross for at de må ha vist om denne feilen, så velger de altså å gjøre oppdateringen tilgjengelig. Her var det nok viktigere å holde den annonserte tidsfrist for oppdateringen (Q1 2014) enn å påse at oppdateringen var feilfri.Enig, men man blir jo overrasket når et selskap innrømmer at det er et problem i stedet for å komme med bortforklaringer. Håper de tar det like seriøst som de ga inntrykk av... Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Gjelder ulyden alle? Jeg har ikke merket noe... Har testet medfølgende, samt et annet sett. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Jeg er virkelig nysgjerrig på hvordan det skjer, altså hvordan selve buggen ser ut Lenke til kommentar
johnolve Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Oppdaterte til Kitkat, 4.4.2 via wifi. Brukte en evighet på å laste ned 500mb, men lå over natta. Merker ingen problemer med lyden! ) Lenke til kommentar
Vu Nguyen Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Har kjørt kk for noen dager nå. Batteriet varer lenge om ikke lengre selv om den sier at bluetooth bruker batteri (jeg bruker ikke bluetooth). Tror nok at dette er bug. Har ikke problem med lyd (musikk/radio/tlf), har testet med 3 headset (LG/Sony/Nokia). Generelt er kk litt bedre og raskere. Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Har oppdatert nå, null problemer så langt. Ser at min også melder om bluetooth bruk, har jo ikke vært i bruk en gang siden jeg fikk telefonen, så det er nok en feil ja. Ingen lydproblemer heller forøvrig. Lenke til kommentar
Lazzie68 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Ser at størrelsen på oppdateringen varierer mye. Min var på hele 1.6 Gb, mens jeg har sett enkelte nede i 350 Mb. Voldsomme variasjoner... Lenke til kommentar
Lars667 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Må si batterilevetiden ser ut til å ha blitt enda bedre. Har ikke sjekket lydproblemet over. Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Ser at størrelsen på oppdateringen varierer mye. Min var på hele 1.6 Gb, mens jeg har sett enkelte nede i 350 Mb. Voldsomme variasjoner... Min var på rundt 580 mb.,. Merkelig. Veldig digg med gjennomsiktig verktøylinje da, selv om det alene er ganske trivielt. Merker veldig liten forskjell i bruk dog, det går glatt og fint som vanlig. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Litt lavere batteritid for min del, men fortsatt svært bra. Lenke til kommentar
wguard Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Fikk oppdatering trådløs for et par dager siden, men jeg kan ikke se å ha fått noen av de egenskapene som Kk skulle gi. F.eks knock-code og transparent verktøylinje. Har dere fått disse mulighetene? Har & 80220b-EUR-XX. Synes forresten batteriet virker hakket bedre og telefonen er kanskje bittelitt kjappere. Ellers er det ikke store forskjellen. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Knock code var ikke med i KK, det er noe som kommer utenom eller ved en senere oppdatering. Transparant verktøylinje tror jeg ikke jeg heller har fått. Lenke til kommentar
Lazzie68 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Min ser slik ut etter oppdateringen til 4.4.2. Lenke til kommentar
wguard Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Min ser slik ut etter oppdateringen til 4.4.2. Har du root/flash? Hvis ikke, hvordan aktiverer du den transparente statuslinjen? Lenke til kommentar
Lazzie68 Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 100% stock. Har aldri vært rootet. Som nevnt i et tidligere innlegg var oppdateringen min på hele 1.6 Gb (via LG update tool, ikke OTA). Var ikke innom noen innstillinger for å få transparent verktøylinje. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Argh, får ikke oppdatert med root... Lite fristende å unroote, men må vel. Evt prøve den løsningen her. Skjønner ikke hvorfor det ikke skulle gå, har jo fortsatt stock ROM, så litt skuffa over LG nå Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Min ser slik ut etter oppdateringen til 4.4.2. Har du root/flash? Hvis ikke, hvordan aktiverer du den transparente statuslinjen? Jeg var litt nysgjerrig på dette her jeg også, fordi jeg måtte aktivere dette via Nova Launcher. Fant overhodet ikke dette alternativet i innstillingene heller.. Merkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå