Gå til innhold

LG G2 erfaringer og meninger!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer ikke sove nå og har lagt merke til en feil med kamera-appen. Har problemer med at geotagging skrur seg av :hm: Hadde vært kjekt å se om noen andre her inne har samme problem.

Aller først:

• Aktiver "Power button instantly locks" under Settings -> Lock screen
  • Velg "Secured with pattern" under Settings -> Lock screen

Så over til måten jeg klarer å gjennskape problemet på:

1. Gå inn i kamera-appen og under instillinger velg "Geotagging: On"
  2. Trykk på Home-knappen
  3. Dobbel-tap på skjermen slik at den skrus av og låses
  4. Hold inne volum-ned-knappen i ca. 3 sekunder til mobilen vibrerer og kamera-appen starter. Geotagging er nå skrudd av, men det er OK og slik det skal være.
  5. Trykk på Home-knappen
  6. Lås opp skjermen med mønsteret ditt
  7. Gå inn i kamera-appen, under instillinger står det fortsatt "Geotagging: On"
  8. Trykk på Home-knappen
  9. Hold inne Home-knappen, dra kamera-appen til siden slik at den avsluttes.
  10. Start kamera-appen på nytt igjen. Under instillinger står det nå "Geotagging: Off"
Endret av Hiss
Lenke til kommentar

Har utrolig lyst til å kjøpe denne telefonen nå, må bytte ut Galaxy S1-en. :p

Eneste som holder meg tilbake er at jeg har lest flere plasser at LG er trege med oppdateringer, vil jeg bli sittende med gamle versjoner av Android hvis jeg kjøper meg en G2? Hvordan er det eventuelt med custom ROMs på LG telefoner?

Lenke til kommentar

LG har vel litt dårlig og fortjent rykte når det gjelder oppdateringer, denne gang har de også lovet 4.4 ganske snart, men jeg holder ikke pusten.

Det er dog ett par momenter, telefonen kommer antaglig å ha mye til felles med Nexus5 noe som vil hjelpe på utvikler delen og custom roms, det jobbes med custom men LG er vel for små til at de kan sammenligne med samsung og htc.

En annen ting er at det kan virke som om Google jobber med å splitte opp Android mer, slik at oppdateringer i større grad kan foregå via play store og ikke være avhengig av produsenten.

Lenke til kommentar

Tror jeg har fått en DOA, kjøpte denne på lørdag etter at min sony z plutselig tok kvelden etter en måned (het uten må og mening)

Uansett; om jeg tar over 40% på speakernivå så skurrer motparten noe så grusomt at det knapt går an å høre hva vedkommende sier (i ordet fulle forstand uten overdrivelse) Jeg nekter å tro at talekvaliteten i retning meg skal skurre om du prøver å ta volumet over 40-50%?

Lenke til kommentar

Tror jeg har fått en DOA, kjøpte denne på lørdag etter at min sony z plutselig tok kvelden etter en måned (het uten må og mening)

Uansett; om jeg tar over 40% på speakernivå så skurrer motparten noe så grusomt at det knapt går an å høre hva vedkommende sier (i ordet fulle forstand uten overdrivelse) Jeg nekter å tro at talekvaliteten i retning meg skal skurre om du prøver å ta volumet over 40-50%?

Nei det skal den selvfølgelig ikke gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg vurderte også note3 før jeg kjøpte g2. Det er pga mulighet for minnekort, 3GB RAM og batteriet kan skiftes ut. Men fant ganske fort ut den er for stor for meg og den der greie med "leather back cover"... :)

Jeg trodde aldri at jeg noen gang ville kjøpe en LG mobil, men jeg er meget fornøyd med kjøpet..

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en G2 i dag, fantastisk telefon! Ser den får klage på byggekvaliteten, men jeg synes selv den virker helt fin. Ikke noe dårliegere en Galaxy S1-en jeg har hatt i over 3 år. :p

Eneste jeg har merka så langt er at bildet på kamera-appen hakker ganske kraftig. Er litt bedre i CameraZoom en i standard-appen, men fortsatt ganske hakkete. Er det normalt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...