esoteric Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 * Hvis du bruker det orginale flip-dekselet er det helt klart en reklamasjonssak. Jeg skal prøve å kreve ny telefon, da jeg ikke har tid til å vente en måned på å få skjermen byttet. Basert på hvilket grunnlag skulle dette være en reklamasjonssak? Hverken riper, generell slitasje eller andre selvforsynte skader går under reklamasjonsretten eller garantien for den sak skyld. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 * Hvis du bruker det orginale flip-dekselet er det helt klart en reklamasjonssak. Jeg skal prøve å kreve ny telefon, da jeg ikke har tid til å vente en måned på å få skjermen byttet. Basert på hvilket grunnlag skulle dette være en reklamasjonssak? Hverken riper, generell slitasje eller andre selvforsynte skader går under reklamasjonsretten eller garantien for den sak skyld. forbrukerkjøpsloven § 15.Tingens egenskaper Tingen skal være i samsvar med de krav til art, mengde, kvalitet, andre egenskaper og innpakning som følger av avtalen. Hvis det ikke følger noe annet av avtalen, skal tingen a) passe for de formål som tilsvarende ting vanligvis brukes til c) passe for et bestemt formål som selgeren var eller måtte være kjent med da kjøpet ble inngått, hvis selgeren har akseptert dette formålet eller forbrukeren ellers har hatt rimelig grunn til å bygge på selgerens sakkunnskap og vurdering Coveret er ikke egnet til bruk på en LG G2, hvis skjermen skjemmes/ødelegges av coveret. Dette er soleklart reklamasjonssak. Man kan ikke selge tilbehør som ødelegger telefonen. 1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Coveret er ikke egnet til bruk på en LG G2, hvis skjermen skjemmes/ødelegges av coveret. Dette er soleklart reklamasjonssak. Man kan ikke selge tilbehør som ødelegger telefonen. Det er jo selvsagt ikke coveret som har laget ripen i skjermen, men f.eks et sandkort som har havnet i mellom, noe man ikke kan skylde på hverken cover eller telefon for. Igjen, riper regnes som slitasje og ikke en feil eller mangel på produktet, samt at coveret ikke stiller noen garanti for at telefonen ikke kan få riper dersom man bruker det. Endret 21. januar 2014 av esoteric 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Bruker denne både jobb og privat og når eg er på jobb så ringer eg mye. Idag har eg hatt problem med at minst 10 samtaler blir brutt. Eg er usikker på om det er telefonen eller Netcom som er synderen. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Når det gjelder flip coveret så har eg brukt det ca en uke og eg har også fått en del riper formet som en firkant... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Da høres det mere ut som en reklamasjonssak, ja. Lenke til kommentar
wguard Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Coveret er ikke egnet til bruk på en LG G2, hvis skjermen skjemmes/ødelegges av coveret. Dette er soleklart reklamasjonssak. Man kan ikke selge tilbehør som ødelegger telefonen. Det er jo selvsagt ikke coveret som har laget ripen i skjermen, men f.eks et sandkort som har havnet i mellom, noe man ikke kan skylde på hverken cover eller telefon for. Igjen, riper regnes som slitasje og ikke en feil eller mangel på produktet, samt at coveret ikke stiller noen garanti for at telefonen ikke kan få riper dersom man bruker det. Det er faktisk coveret som er skyld i det fordi den har en metallramme rundt vinduet som ligger inn mot glasset. Drtte ghør at sand gnisser mellom metallrammen og glasset. En slik dårlig løsning må man kunne klage på. Ser på tråder i andre forum også at folk har dratt tilbake og levert telefonen. Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg har som sagt ikke hatt noen problemer med mitt deksel, men har nå bestilt et nytt et uten sånn quick cover sak. Kjøpte fra mytrendyphone (Tidenes teiteste butikknavn), så får vi jo sjå hvor bra den siden faktisk fungerer.. Ble et sånt et: http://www.mytrendyphone.no/shop/lg-g2-nillkin-117522p.html Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Det Nilkin coveret er kurrant, men baksiden er for glatt for min smak så det ligger å støver ned. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Har også Nilkin cover, gummiert, men det er overraskende glatt. Da er IMAK ultra thin å anbefale, litt merkelig tekstur, men blir fort vant med det, det er min favoritt. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Min favoritt er også IMAK Ultra Thin. Herlig tekstur! Lenke til kommentar
wguard Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Jeg kan tilføye at jeg i dag dro tilbake til elkjøp med min telefon. Fikk ny uten diskusjon, og pengene tilbake for flipcoveret. Har bestilt både skjermbeskytter og cover på ebay nå Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Jeg kan tilføye at jeg i dag dro tilbake til elkjøp med min telefon. Fikk ny uten diskusjon, og pengene tilbake for flipcoveret. Har bestilt både skjermbeskytter og cover på ebay nå Var ripene dine veldig synlige eller måtte du se etter i sterkt lys? Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Kjøp Tempered Glass. Natt og dag iforhold til det som følger med cover. Lenke til kommentar
wguard Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Jeg kan tilføye at jeg i dag dro tilbake til elkjøp med min telefon. Fikk ny uten diskusjon, og pengene tilbake for flipcoveret. Har bestilt både skjermbeskytter og cover på ebay nåVar ripene dine veldig synlige eller måtte du se etter i sterkt lys?Ripene var relativt godt synlig vil jeg påstå. Jeg så dem ikke da jeg så rett på skjermen, men når jeg så dem fra siden var de ganske synige. Han på returavdelingen hadde ikke vært borti lignende, men at de fikk ta en evt krangel med importøren. Endret 24. januar 2014 av wguard Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Har en en del deksler til LG G2 hvis noen er interesserte i det. I så fall send meg en PM! MERK: De er bestilt fra dealextreme, så ikke orginaldeler. Blir derfor en veldig vennlig pris Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Er det mange her som kjører Cyanogenmod? Vurderer det samme men det er en del ting med LG sin rom eg ikke klarer meg uten som feks dobbeltap. Liker også SMS popup og quickmemo. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Du får knock on/off med CM11. Den funker helt fantastisk hos meg. Lenke til kommentar
wguard Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Du får knock on/off med CM11. Den funker helt fantastisk hos meg. Hei. Kameraet er som kjent ganske treigt, spesielt under dårlige lysforhold (lav fps, lang autofokustid) Er det bedre med CM11? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Ja, men fortsatt ikke så bra som de fleste andre telefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå