above Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) slettet Endret 15. oktober 2013 av above Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Du ble opplyst om at det sto heftelser/pant i boligen selv om dette ikke var oppført i kontrakten, og du gjennomførte likevel kjøpet? Lenke til kommentar
above Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 Du ble opplyst om at det sto heftelser/pant i boligen selv om dette ikke var oppført i kontrakten, og du gjennomførte likevel kjøpet? Nei, det ble ikke opplyst om heftelser/pant i boligen før etter kontrakten var signert, der det stod fri for heftelser! Dette fikk jeg ikke vite før jeg kom for å skrive under på skjøtet! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Da er det vel oppgitt uriktige opplysninger i kontrakten. Jeg ville ikke underskrevet skjøtet og benyttet muligheten til å trekke meg fra kjøpet, ikke gjennomført det. Nå har du vel akseptert, uregelmessighetene - antar jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg