MrArbeidsledig Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 hei hva skjer om jeg injeserer glidemiddel i rumpa? intramuskulært? kan ha skjedd en ulykke og at dette hendte.. 2 Lenke til kommentar
MrArbeidsledig Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 trenger å vite dette kjapt.. vet ikke om jeg skal ringe legevakten eller hva jeg gjør nå..? Lenke til kommentar
MrArbeidsledig Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 gråter nå, er det ingen som kan svare?? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 drikk noe som løser problemet, tipper gift vil løse problemet på en drastisk god måte. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Du bare blir litt glatt i noen dager. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg antar at ingen skjønner at intramuskulært mener at det er skjedd i muskelen og ikke i anus. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg vil tro at stoffet ikke er giftig med tanke på bruken, men om du får smerter og hevelser, vil jeg anbefale en tur på legevakten. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Som johanf sier, det går nok bra. Dra til legen om du tror du kan ha fått betennelse eller får andre plager, om ikke går det vel sikkert bra. Gjør nå ikke slikt igjen Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Haha, uheldigvis sprøytet glidemiddel intramuskulært i rumpa?Whaha, well done ! 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Svir ikke det noe for jævlig da? Glidemiddel er ikke akkurat noe sterilt stoff. Du kan vel i værste fall oppleve blodforgiftning. Ville nok konsultert legen. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg antar at ingen skjønner at intramuskulært mener at det er skjedd i muskelen og ikke i anus. 1 Lenke til kommentar
MrArbeidsledig Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 hmm har hatt vondt i rumpa i hele dag men ingen opphovning...eller infeksjon... Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg antar at ingen skjønner at intramuskulært mener at det er skjedd i muskelen og ikke i anus. Klart det. Det er ingen av oss som forstår forskjellen på intramuskulært, subkutant, intravenøst etc. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 hei hva skjer om jeg injeserer glidemiddel i rumpa? intramuskulært? kan ha skjedd en ulykke og at dette hendte.. Hva var det du egentlig trodde du injiserte? Lenke til kommentar
MrArbeidsledig Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 steroider trodde jeg,men var vist ikke det:( Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 steroider trodde jeg,men var vist ikke det:( Oida! Jeg sier som andre her, dra på legevakten hvis smertene øker. Lenke til kommentar
MrArbeidsledig Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 takk for svar:) men lurte på en ting.. tenker da worst case senario.. om jeg får en ille infeksjon og det ender opp med å måte amputere. hvordan vil dette fungere i praksis? er vel ikke vanlig å amputere ene rumpeballen vel? Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 takk for svar:) men lurte på en ting.. tenker da worst case senario.. om jeg får en ille infeksjon og det ender opp med å måte amputere. hvordan vil dette fungere i praksis? er vel ikke vanlig å amputere ene rumpeballen vel? Det var da voldsomt til katastrofetanker. Jeg kan ikke forestille meg at amputasjon er et skritt man går til. Hvis du skulle få en alvorlig infeksjon, vil du bli lagt inn på sykehus og få intensiv behandling. Det går nok bra, skal du se . Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 er vel ikke vanlig å amputere ene rumpeballen vel? Det er vel omtrent like vanleg som å injisere glidemiddel i rumpeballen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Må jo være troll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå