ostenxx Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hei der. Jeg har i skrivende stund djuice nonstop M til 199,- i måneden som gir meg fri bruk av ringing, sms, mms samt 1 gb data. Problemet er at tvillingsim koster 37,- i måneden som er en del mer enn onecall som jeg hadde før. Hvilken operatør tilbyr tvillingsim til billigste pris med samme type abonnement som over? Jeg kunne gjerne tenke meg å ha en operatør som bruker kun telenor - eller netcom - nettverket da jeg synes dekningen blir ustabil med veksling mellom ulike nettverk. Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Du klarer vel selv gå på hjemmesidene til de forskjellige operatørene for å finne pris der. Eller forventer du at noen skal gjøre den jobben for deg mener du? 1 Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hos Talkmore koster det kr 20 pr mnd (kr 100 i etablering) Lenke til kommentar
Rydin Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Telenor datatvilling 49,- i mnd, 0,- etablering (0,- i mnd med Komplett XL) Netcom Ekstra DataSim 30,- i mnd, 0,- etablering Onecall 19,- i mnd, 0,- etablering Talkmore 20,- i mnd, 99,- etablering Djuice datatvilling 49,- i mnd, 0,- etablering Chess Tvilling-sim 28,- i mnd, 100,- etablering Tvillingsurf 30,- i mnd, 0,- etablering Tele2 Finner ikke noe om tvillingsim Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 Du klarer vel selv gå på hjemmesidene til de forskjellige operatørene for å finne pris der. Eller forventer du at noen skal gjøre den jobben for deg mener du? Jeg ønsker at folk med erfaring fra ulike operatører skal komme med utspill. Og ja, jeg er ikke ivrig på å sjekke et lass av nettsider. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Telenor datatvilling 49,- i mnd, 0,- etablering (0,- i mnd med Komplett XL) Netcom Ekstra DataSim 30,- i mnd, 0,- etablering Onecall 19,- i mnd, 0,- etablering Talkmore 20,- i mnd, 99,- etablering Djuice datatvilling 49,- i mnd, 0,- etablering Chess Tvilling-sim 28,- i mnd, 100,- etablering Tvillingsurf 30,- i mnd, 0,- etablering Tele2 Finner ikke noe om tvillingsim Takker! Endret 15. oktober 2013 av ostenxx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå