krihan Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 hei folkens. jeg har nå akuratt satt i sammen en spliter ny pc, som for øvrig er min første selv bygde. jeg installerte Windows 8 , og den registrerte at jeg hadde en en harddisk i tillegg til ssd. men av en merkelig grunn vill den ikke fine den når jeg går in på os. er dette et typisk problem, eller er harddisken min ødelagt ? har prøvd og bytte kontakter men med uten hell. ssden min fungerer fint, så jeg skjønner ikke hva som er problemet. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Gå til diskbehandling og formater disken derifra. Da kommer den nok opp. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Gå til diskbehandling og formater disken. Må muligens initieres først. Lenke til kommentar
krihan Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2013 Gå til diskbehandling og formater disken derifra. Da kommer den nok opp. hvordan gjør jeg det i windows 8 ? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Det skal være mulig å komme dit fra Utforsker, høyreklikk på Mi PC eller Min Datamaskin, velg Administrer (hvis det heter det på norsk) og deretter Diskbehandling. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Gratulerer med første selvbygg! Før musen ned til venstre hjørne og det dukker opp et ikon for Start-skjermen. Høyreklikk og du får opp en meny hvor du bl.a. finner Diskbehandling. Du kan også få opp denne menyen med tastekombinasjonen WIN+X. Du må så partisjonere/formatere harddisken slik at denne får tildelt en bokstav og dukker opp i Datamaskin. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå