wergz Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Har prøvd å reinstallere Spotify, men hver gang jeg spiller av en sang så avsluttes programmet automatisk etter et halvt minutter eller mindre. Ofte etter cirka 1 minutt. Er det noe jeg kan gjøre for å ordne opp? :-) Lenke til kommentar
wergz Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Problemet er her fortsatt. Alternativet er å bruke Web Player i Spotify i stedet for den som ligger på maskinen. Lenke til kommentar
SuperRetardedStuart Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 har samme problemet, finner ingen løsning, fikk du fikset det? bruker windows 8.1, Spotify premium, vet ikke om OS er relevant da men Lenke til kommentar
wergz Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 har samme problemet, finner ingen løsning, fikk du fikset det? bruker windows 8.1, Spotify premium, vet ikke om OS er relevant da men Jeg tror faktisk det bare gikk vekk av seg selv! Mulig det var en oppdatering? Iallefall så er det ikke lenge siden jeg merket at spotify kjørte som normalt igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå