Ovidia2 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Tilde og Shanti Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hei, Ovidia2. Et spennende bilde, - der en ung kvinne, kledd i svarte gammeldagse (tror jeg ...) klær, kommer gående på en tur- eller skogsti (tror jeg ...). Kvinnen har en hund i bånd og bærer på en koffert fra 70-tallet (tror jeg ...). Jeg synes hun virker litt malplassert i dette skogsmiljøet, på grunn av påkledningen og kofferten, men hun KAN like gammeldagse klær, og hun KAN ha kommet med toget og skal bare passere et turområde før hun er framme hos bestemor ... ! Som tidligere nevnt, synes jeg at bildet er spennende, -og det innbyr til tolkning, - det er i høy grad et engasjerende bilde ! . Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 Tusen takk for din utfyllende og beskrivende tilbakemelding Albert! Ja hun måtte gå gjennom skogen fra toget for å komme til bestemor skjønner du MVH Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg