Chocolate-Monster Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hei, jeg har kjøpt biletter hos NSB og bestillt en togtur tur/retur. Betalt og greier. Nå fikk jeg en sms med ref.nr og hentenr. Men vet hverken hvor eller hvordan jeg henter.Det er ingen bemannede togstasjoner her jeg bor, men finnes en med automat. Kan jeg hente biletten der?! Noen sa også at jeg kunne bruke den smsen som bilett, men det virket rart for meg siden jeg lett kan videresende den og den kan jo da bli brukt flere ganger den dagen, så tror nok man må ha noe mere en bare en sms.Jeg sendte mail til NSB og spurte, men fikk mail tilbake hvor det stod jeg stod på vent men jeg får svar. Nå skal jeg allerede dra Fredag morgen og trenger biletten før det, så håper noen her inne kan hjelpe og si om det funker med sånn sms, eller hvordan jeg kan få den.Takk Lenke til kommentar
M.K.E.A. Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 konduktøren har en liste over de som skal være med på det toget. Så hvis du har med deg det du fikk på sms så går det fint, hvertfall hvis det er faste plasser. tror også de kan sjekke ref.nr. og da får de opp billetten du har kjøpt også skriver de den ut på maskinen sin og gir til deg. men du kan også hente bill. på automat, da gjør du det lettere for deg og konduktør 1 Lenke til kommentar
M.K.E.A. Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 har du smarttelefon, kan du hente den ut på appen til nsb også. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2013 Okei takk Ja har fast plass den ene veien ihvertfall. Ja da satser jeg på det. Skal prøve med den appen etterpå, mobilen er ikke helt god, men skal nok få det til.Takk for svaret! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå