Specturee Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hei lurte på om jeg kunne lage en paypal konto når jeg er 13 år uten og få problemer.. Spørsmål 2: Hørest kanskje litt dumt ut men hvordan fungerer paypal har ikke satt meg helt inn i det... Spørsmål 3: Kan jeg kombinere bankortet mitt fra DNB ( 13 år ) med paypal ? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Du kan nok ikke det, da alle betalingsmetoder man kan registrere må man være over 18 for å få i Norge, eksempel VISA og mastercard. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Du kan nok ikke det, da alle betalingsmetoder man kan registrere må man være over 18 for å få i Norge, eksempel VISA og mastercard. Med mindre han setter inn penger på paypal kontoen via bankoverføring. Det er sikkert ikke noe problem, men skulle du bli kontrollert og bedt om å sende de legimitasjon, så er du fuckd. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Du kan ikke bruke kortet ditt i DNB til paypal før du blir 15 og får et kort med kortnummer, som kan brukes på internett. Det letteste er nok å opprette en paypal i foreldres navn og bruke foreldres VISA/Mastercard. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå