frustrert gamer Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 heisann. jeg tenkte jeg skulle reinstallere pcen min. men i det jeg booter up installer windows(w8pro) så kommer Installasjonsprogrammet kan ikke fastslå UI-språk opp. noen som kan hjelpe meg med å fikse dette? tok meg 9 timer å laste det ned pga, nett problemer så hadde håpet jeg slapp ¨å laste det ned igjen. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Den skal vel bruke engelsk us, Trodde det var hardkoda i innstallasjonen jeg da men. Eller kommer meldingen etter at du har satt regionale innstillinger? Lenke til kommentar
frustrert gamer Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2013 etter det er legit lastet ned fra microsoft. og alt av settings er riktige. så kommer den når jeg trykker install now Lenke til kommentar
frustrert gamer Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2013 ja det er installeren fra w8 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg ville vel brent innstallasjonen på en DVD og kjørt den derfra under boot. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå