Jonathan:D Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hei jeg har en Msi GE60 og jeg er fornøyd med den men den er så tjukk og touchpadden er så dårlig liker designet på macbook pro, Jeg kommer til og bruke pc til litt skole arbeid og masse bilde redigering og sånt jeg har en stasjonær som jeg spiller på derfor har jeg kanskje mer lyst på en mac siden jeg spiller egentlig ikke så mye på bærbaren som jeg trodde jeg skulle gjøre jeg bruker egentlig pcen til vanlig bruk og sånn redigerer bilder og video men jeg tror liksom mac blir litt bedre til det og hvilken mac er best da?. jeg skal ha Msien fortsatt, for det vil ta en del tid og spare opp til mac, men hva hadde dere gjort? Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 En Mac er teknisk sett lik en ordinær PC, så den er ikke bedre til noen programmer som også finnes til PC. Den ene er ikke bedre en den andre, det er smak og behag. Enkelt og greit, før fanboysa kommer. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Ved kjøp av Mac må du lære deg et nytt operativsystem (OSX) og andre rutiner, men er du teknisk anlagt er ikke dette noe problem. Det blir bare litt uvant i starten. Jeg brukte en MacBook i fire år mens jeg gikk på høgskole og det var en god erfaring etter mange år med Windows. Men begge OS-ene har fordeler og ulemper. PC finnes i "uendelig" mange konfigurasjoner og prisklasser. Mac er noe dyrere (ved like spesifikasjoner), men mitt inntrykk er at Mac også er mer holdbar, altså varer lengre. Min hvite MacBook fra 2007 holder fortsatt koken (selv om den "stoppet" på Lion). Du kan også installere Windows. Enten virtuelt (VMware, Parallells, Virtualbox) eller ved siden av OSX (direkte på disk). I ditt tilfelle ville jeg vurdert MacBook Air 13-tommer, hvis det er viktig med en slank og lett maskin som er lett å ha med seg. Eller MacBook Pro hvis det er viktig med mer ytelse til redigering av video. Lykke til! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 På grunn av fleksibilitet, og å slippe å drasse på masse overganger for å få brukt projektorer og likende - PC. Hvis du elsker lukkede og firkantede løsninger, hvor du må drasse på mange overganger for å få brukt maskina di - MAC. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Fortsett med Pc. Nytt operativsystem å vende seg til og når du har en msi som fungerer greit for deg så er det ikke rett å bruke flere tusen på en mac. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå