Gå til innhold

XBOX Live hakker VOLDSOMT med WIFI/ok med kabel

Oddybody

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med Live via WIFI om dagen. Når jeg springer i f.eks BF3 begynner jeg plutselig der jeg var for 3 sekunder siden, og sånn kan det gå i loop i minutter før jeg kommer meg noen vei (tyder på dårlig kontakt med server). Dette er bare ved WIFI. Alt fungerer helt fint ved bruk av kabel. Jeg har 20/1 nettverk, så burde ikke være noe problem. Så nettopp at MS anbefaler 3/5 for å få "sertifisert" opplevelse, men 5 mb/s i upload høres merkelig ut.

Jeg har hatt dette problemet før, men det forsvant etter at jeg gikk gjennom noe av det under.

Følgende er prøvd

-Port forwarding av 80, 88, 3074, 1863 og 53

-Med og uten statisk IP

-Restartet router uendelig mange ganger

-Prøvd forskjellige spill

-Da jeg hadde problemer sist ringte jeg NextGenTel, noe som ikke førte noen vei

-Masse annet

Takker for alle innspill :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Inteno 5668B fra nextgentel. Har prøvd å bruke kabel til en netgear router for så å bruke denne til WIFI, men ingen forskjell.

Har som regel 2x mobil og 2x pc koblet til. Har sjelden nedlasting på linjen, men ofte streaming fra netflix ol (hakket da ingen andre enheter var koblet til også). Ikke noe som kveler linjen.

Endret av Oddybody
Lenke til kommentar

Xboxen står rett over routeren i etasjen over, så er ca 4-5 m i luftlinje. Trebygning. Har full signalstyrke. Men skal prøve linken for pakketap ;)

Edit: har prøvd speedtest.net mange ganger. Ingen beskjed om pakketap.

Jeg har hatt oppsettet i 3 år (muligens noe jeg burde nevnt i førsteposten :p ), og bare hatt problemer en gang før nå.

Endret av Oddybody
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...