Knofle Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg har en pc som er ganske grei... men når jeg kobler til strømmen starter den opp automatisk. Eller ikke helt starter opp, men bare litt. Så roer den seg ned igjen. Da kan jeg trykke på på-knappen, og den starter på vanlig måte... Hva er galt? Lenke til kommentar
Morten_M82 Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Åssen power har du? det kan være normalt. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 sorry... husker ikke, men den har ikke gjort det før! Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Ingen ting er galt. Det kalles vel noe som "quick power on self test" ellerno, du kan sikkert slå av muligheten i bios. du finner kansje mer info på www.google.com Lenke til kommentar
svas Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Dette er helt normalt. Ingen ting feil med strømforsyningen din. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 det er bare det at den av og til starter HELT opp også! Dette KAN da IKKE være NORMALT!!!!! Lenke til kommentar
Morten_M82 Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har du prøvd og koble til et andent Power? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 nei... har ingen:P Lenke til kommentar
Morten_M82 Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Burde jo prøve det! vist det ikke skjer med et andet power så kan det være noe defekt med ditt power. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Den er grei sei... skal prøve det:D Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 En av mine maskiner gjør også slik. Det er en relativt ny med Enermax Noisecontrol PSU. Har aldri brydd meg om det, den står på konstant uansett. Lenke til kommentar
fuzion Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Slik var pc'en min også! Helt til jeg kjøpte meg nytt kabinett og strømforsyning da Er nok ganske normalt ja Er en god del som har det nogenlunde samme "problemet".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå