Gayatri-mantra Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Heisann! Tenker å begynne på lappen snart, etter mye om og men. Så har det seg slik at jeg har klart å miste den boken med all teorien til lappen som jeg fikk da jeg tok trafikkalt grunnkurs. Er det noen som vet hvor man kan bestille ny - og om det finnes noen gode tester/oppgaver man kan gjøre over nett? Har prøvd å finne ut av det selv - uten flaks Lenke til kommentar
deleted Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Boken får du kjøpt hos de fleste bokforhandlere. Feks: https://www.ark.no/ark/catalog/productDetail.jsf?sort=YEAR_DESCENDING&wec-appid=ARK&page=5C30D9D8686F4B559D643067CA3F0453&itemKey=0017A47720581EE29C9F0F88F0F6214B&show=12&view=row&simpleSearchString=VEIEN+TIL+F%C3%98RERKORTET+L%C3%86REBOK+KLASSE+B&wec-locale=no#.Ulw4LFCkwUg Du burde også sjekke finn. Det er etter min mening bortkastet å kjøpe ny bok da du sannsynligvis ikke kommer til å jobbe særlig mye med den og bare lese den en gang. Ang. tester anbefaler jeg teoritentamen.no. Står du der flere ganger med få feil burde du stå på teoriprøven også. De gir de vanskeligste og mest autentuske spørsmålene. Til info. Teoriprøven koster 520. Da er det bedre å kjøpe et lengre pass hos teoritentamen enn å "sjekke" om man står på teoriprøven. 1 Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2013 Takk for godt svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå