Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den lille Pokémon X/Y-tråden

Aerow

Anbefalte innlegg

Hvordan kan du mene at Wonder trade funker bra? Har bare fått weedle, caterpie, scatterpie og en dunsparce enda jeg har brukt det rundt 50 ganger.

Move deleter og move reminder er forresten i dendenville, IV - checker er i Kiloude.

Endret av Yngve05
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kan du mene at Wonder trade funker bra? Har bare fått weedle, caterpie, scatterpie og en dunsparce enda jeg har brukt det rundt 50 ganger.

Tja, første trade sendte jeg over en lvl 7 Flabébe, og fikk en lvl 22 Hariyama tilbake. Har ikke engang møtt dem i spillet ennå, så vil si det var god trade. ;) Selvsagt går det mest på flaks, men det er jo litt av moroa. ;)

Lenke til kommentar

Heh, fikk en Haunter som evolvet med en gang jeg fikk den. :) Folkene man trader med blir for øvrig lagt i Aquintances og Passers By, og man kan trade direkte med dem derfra. Tradet med en fyr fra Nederland nå nettopp jeg hadde "møtt" via Wonder Trade. Etterpå kunne jeg legge ham til som venn, om jeg ville. Noe jeg ikke gjorde, da jeg ikke ser poenget helt. Man må nok være online samtidig for å trade direkte, logisk nok. Men vil man ha Legendaries osv er det jo en mulighet å trade med folk man ikke nødvendigvis er venner med. Har ikke akkurat mangel på folk å trade med, for å si det sånn. :p

Lenke til kommentar

- Det samme gjelder skills. Å ha en liten beskrivelse av et skill i kamp er helt grunnleggende, så hvorfor mangler det her? Selv etter nestene tolv timer bruker jeg bare noen få skills og de samme pokemonene hele tiden, fordi jeg rett og slett aldri husker hva de andre skillsene gjør. Utenom kamp er det lett å finne en beskrivelse, men det er i kamp jeg trenger det.

Når du er i en kamp så holder du inne L-knappen på 3DS'en og velger skillen du vil se beskrivelsen av.

Lenke til kommentar

Fikk tak i en Ditto i dag, plutselig hadde jeg ikke behov for.. noe som helst. Følte det nesten ble litt meningsløst. Jaja. Sitter på en horde med starters for øyeblikket, bare å skrike ut om dere er keen på noen.

Å? Sier ikke nei takk til det jeg. Tar gjerne en Squirtle og Bulbasaur om du har? :D

Lenke til kommentar

Dere må jo sikkert parre pokemon som bare rakkern :p Skjønner ikke helt hvordan dere har fått tak i alle disse, har bare min trofaste Charizard og Greninja av starter pokemonene enn så lenge.

Men ja, får ta det imorgen eller noe tenker jeg, blir ikke våken stort lenger nå.

Lenke til kommentar

Sier ikke nei takk til det heller, litt usikker på hva du heter inni spillet dog?

Heter Mikkel i spillet. Har alle Kalos-starterne også, samt Tyrunt, Swirlix, Clauncher og Houndour hvis det skulle være interresant.

Dere må jo sikkert parre pokemon som bare rakkern :p Skjønner ikke helt hvordan dere har fått tak i alle disse, har bare min trofaste Charizard og Greninja av starter pokemonene enn så lenge.

Men ja, får ta det imorgen eller noe tenker jeg, blir ikke våken stort lenger nå.

Får en del fra GTS, Squirtle derimot kommer fra Blastoisen jeg fikk i starten av spillet.

Endret av Aerow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...