Wackee Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Flott, er nok online! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hvordan fungerer breeding egentlig? Kan man breede to helt tilfeldige pokemons, eller må det være to av samme art? Er mest vant med Shin Megami Tensei, der man speise hvilke monstre som helst. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Breeding Gidder ikke skrive selv Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Kommer til å skaffe meg ett av de nye spillene ganske snart. Ser veldig bra ut. Når spillene ble annonsert i vinter, så drev jeg med Pokemon White 2, og tenkte at jeg neppe ville orke å begynne på et nytt med det første Men heisann, nå er spillet utgitt, og jeg gleder meg som en unge nok en gang. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Noen som har fått tilgang på http://3ds.pokemon-gl.com/ siden? Laget konto, men når jeg logger på får jeg melding om at infoen min blir bearbeidet, skal ta noen timer, men gått over 1 døgn nå. @Wackee og @Battaman lagt dere til også. Har ikke noe å trade selv, men kan godt hjelpe til å trade Hunter'n din frem og tilbake om det fortsatt trengs. Edit: Min FC er forøvrig: 1650-2227-9522 (postet tidligere). Skulle kanskje fått opp en liste en eller annen plass? Edit2: Fant ut av det med global link siden, bytter brukernavn under My Profil på den vanlige pokemon siden. Logget inn på http://www.pokemon.com/ og gikk inn på My Profile og endret username der. Endret 14. oktober 2013 av Nitrius Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Breeding Gidder ikke skrive selv Hm... ser rimelig tungvindt ut, for å være ærlig. Er mer vant til å velge to monstra fra en liste og se med en gang hva jeg får om jeg spleiser dem. Dermed kan jeg velge og vrake fra alt jeg har, se hva jeg kommer til å få og så få den nye med en gang. Minuset er at foreldrene blir borte, men det er en smal skal å få nye, stort sett. Pokemon-varianten er nok ikke interessant for min del. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg finner breeding i pokemon helt fryktelig selv så skjønner deg godt. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Prøver å google meg frem til forskjellene mellom Pokemon X og Y men jeg finner ingenting. Vet noen eller har noen en oversikt over forskjellene? Er det forskjellige pokemon i de? Finnes det en liste noen sted? Takk for eventuelle svar! Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Prøver å google meg frem til forskjellene mellom Pokemon X og Y men jeg finner ingenting. Vet noen eller har noen en oversikt over forskjellene? Er det forskjellige pokemon i de? Finnes det en liste noen sted? Takk for eventuelle svar! http://kotaku.com/which-version-should-you-buy-pokemon-x-or-pokemon-y-1444397068 1 Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 http://kotaku.com/which-version-should-you-buy-pokemon-x-or-pokemon-y-1444397068 NICE Tusen takk! Lenke til kommentar
Chiramii Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Så hva er FC'en din Klatt3n? Kan trade deg Fennekin og Squirtle nå om du har tid. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Er på jobb Kan se om jeg får funnet den frem rundt 20.30 når jeg er hjemme (slutter 20), men jeg har ingen hastverk, så spiller ingen rolle om du ikke har tid senere i dag. Fortsatt ingen Pokemon du trenger? Føles kjipt å bare sende over to tilfeldige tulle-Pokemon. Du kan vel få et par Charmanders om ikke annet. Edit: Resten av dere kan bare skrike ut dersom dere trenger en Charmander eller to. Endret 14. oktober 2013 av Klatt3n Lenke til kommentar
Chiramii Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Er på jobb Kan se om jeg får funnet den frem rundt 21.30 når jeg er hjemme (slutter 20), men jeg har ingen hastverk, så spiller ingen rolle om du ikke har tid senere i dag. Fortsatt ingen Pokemon du trenger? Føles kjipt å bare sende over to tilfeldige tulle-Pokemon. Du kan vel få et par Charmanders om ikke annet. Er tilgjengelig hele kvelden jeg så null problem! Jeg tar gjerne en Vivillon(Tundra) om du har en, men det er egentlig ikke så viktig. Endret 14. oktober 2013 av Chiramii Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Heh, tror ikke jeg har en eneste en av dem. :c Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Er visst noen flere mønstre på dem også, så noen hadde funnet det, kan poste det om jeg finner det igjen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Klarte ikke dy meg i dag, så da ble det Pokemon Y. Har ikke spillt så mye enda, men har lagt til et par av dere som jeg fant FC på her. Bare å legge til meg også for dem som vil det, friendcoden min er 0919-9616-4285 Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Møtte akkurat shiny Gible på route 13. Fikk den ned til rundt 5 HP tipper jeg (langt inn på rødt område), og prøvde med to ultra balls, som ikke funket, før den drepte seg selv med take down, siden jeg ikke har noe for å få de til å sovne. Kommer sikkert ikke til å møte en shiny til i spillet en gang. Skriver bare FC opp på nytt, for de som kom etter jeg skrev min: 3153 - 4607 - 9108 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Har lagt til alle jeg fant bakover på de to siste sidene. Min FC er forøvrig 5327-1019-7956. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2013 Da har jeg oppdatert førsteposten. Send meg en PM eller skriv i tråden hvis dere vil at jeg skal skrive Friend Coden deres i førstepost. Her er min: 0817-3731-9262. Skal prøve å få lagt dere inn i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Noen som har byttet pokemon over GTS i kveld? Jeg får bare "communication error" når jeg skal prøve å bytte. Pokemonen jeg selv har lagt ut skjer det ikke noe med. Vanligsivs tar det bare 5 min før den blir byttet bort, men nå har den lagt der i flere timer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå