Gå til innhold

Den lille Pokémon X/Y-tråden


Aerow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Hva mener du? X og Y har ingenting med Black og White å gjøre.

Mente ikke det, er x pokemon sin black eller white? litt vanskelig å forklare, for eksempel black er pokemon sin soulsilver som er pokemon sin pearl osv vist du skjønner?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Mener du hvilket spill som omtales først? X blir da Black, Y blir White.

Takk:) ville vite fordi vist det er slik som 5th generasjonen har da x en extra by mens y har extra pokemoner

Lenke til kommentar

Har spilt i 2 timer nå å må si jeg storkoser meg! Gikk for Fennekin siden jeg ikke likte final evo'en til Chespin. Innser nå at jeg skulle gått for Froakie å heller valgt Bulbasaur senere siden Torchic eventen starter på lørdag - men slik ble det altså ikke,

f*** team balance...

 

Men er det bare jeg som opplever elendig framerate ved bruk av 3D? Har valgt å bare slå den av, har egentlig ikke så mye å si for meg siden spillet knapt bruker 3D.

Slenger inn FC'en min her i håp om at noen andre deler sin. :)

Chiramii - 4682-8467-2345

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Kom i dag MVH Elkjøp. Spilt en del timer, og bra hittil. Litt mye pjatt synes jeg at spillserien har opparbeidet seg til nå (o-powers, pokeberries/candies/whatever, grooming, etc etc), men ellers bra.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg spilt X/Y enda, men er vel i bunn og grunn bare mer av det samme? Og er jo en haug av Pokemon nå, rundt 700? Husker jeg hadde styr på de 250 første, men etter det så datt alt av :p Men selv om det så ligger disse Pokemon spille høyt på lista mi over gode/beste spill, har vel sikkert litt å gjøre med nostalgi også for min del. Dog det jeg finner spennende med X og Y er disse mega formene til diverse Pokemon, samt at det har godt over til 3D med litt mer bevegelighet. Så det frister veldig til å gå til et innkjøp her nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...