Kagimon Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Fikk mitt i dag. Bestilte fra Gamezone. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 er x black eller white? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 er x black eller white? Hva mener du? X og Y har ingenting med Black og White å gjøre. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Det er ikke noe korrelason mellom dem. Du kan like gjerne spørre hvem av dem som er red og hvem som er blue. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Hva mener du? X og Y har ingenting med Black og White å gjøre. Mente ikke det, er x pokemon sin black eller white? litt vanskelig å forklare, for eksempel black er pokemon sin soulsilver som er pokemon sin pearl osv vist du skjønner? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Mente ikke det, er x pokemon sin black eller white? litt vanskelig å forklare, for eksempel black er pokemon sin soulsilver som er pokemon sin pearl osv vist du skjønner? Mener du hvilket spill som omtales først? X blir da Black, Y blir White. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Mener du hvilket spill som omtales først? X blir da Black, Y blir White. Takk:) ville vite fordi vist det er slik som 5th generasjonen har da x en extra by mens y har extra pokemoner Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Skal ihvertfall ha alle starter Pokemonene denne gangen også. Tror jeg får både Pokemon X og Y på lørdag eller mandag 1 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 ^ Neeh, det ødelegger syns jeg. Valgte Fennekin jeg. Men møter man gamle pokemon over hele spillet eller bare i begynnelsen? Pikachu skal jeg ha, men ingen av de andre er interessante (møtt Zigzagon og Pidgey også). Skal bare bruke de nye (Pikachu blir forsåvidt bare fanget og "stored"). Lenke til kommentar
Chiramii Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Spillet kom i posten hos meg idag, bestilt hos Elkjøp. Kjempet en evig kamp mot postkassen som ikke var villig til og gi fra seg pakka. >.> Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Da er Y i hus! Har ikke fått spilt så mye enda, men spillet virker hittil utrolig bra. Endret 10. oktober 2013 av Aerow Lenke til kommentar
Chiramii Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Har spilt i 2 timer nå å må si jeg storkoser meg! Gikk for Fennekin siden jeg ikke likte final evo'en til Chespin. Innser nå at jeg skulle gått for Froakie å heller valgt Bulbasaur senere siden Torchic eventen starter på lørdag - men slik ble det altså ikke, f*** team balance... Men er det bare jeg som opplever elendig framerate ved bruk av 3D? Har valgt å bare slå den av, har egentlig ikke så mye å si for meg siden spillet knapt bruker 3D.Slenger inn FC'en min her i håp om at noen andre deler sin. Chiramii - 4682-8467-2345 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Kom i dag MVH Elkjøp. Spilt en del timer, og bra hittil. Litt mye pjatt synes jeg at spillserien har opparbeidet seg til nå (o-powers, pokeberries/candies/whatever, grooming, etc etc), men ellers bra. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Har prøvd å laste det ned via eShop tre ganger, og fått feil hver eneste gang. Noen som har et tips? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Er vel på tide å gå til innkjøp av 3DS nå da vel, kjenner Pokemon hypen kommer snikende. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Hvordan er X og Y sammenlignet med "klassikerne"? Det desidert beste pokemonspillet i mine øyne er Gold, men likte også første gen. Snakka med en som hadde spillet som sa X og Y er "back to the roots"-ish, er det sant? Synes de nyere pokemon-spillene har vært skuffelse på skuffelse, og melking av navnet... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Nå har ikke jeg spilt X/Y enda, men er vel i bunn og grunn bare mer av det samme? Og er jo en haug av Pokemon nå, rundt 700? Husker jeg hadde styr på de 250 første, men etter det så datt alt av Men selv om det så ligger disse Pokemon spille høyt på lista mi over gode/beste spill, har vel sikkert litt å gjøre med nostalgi også for min del. Dog det jeg finner spennende med X og Y er disse mega formene til diverse Pokemon, samt at det har godt over til 3D med litt mer bevegelighet. Så det frister veldig til å gå til et innkjøp her nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Dett var dett som Fleksnes sier, ligaen unnagjort Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Kjøpte 3DS og Y i dag, har så vidt startet, ikke gjort første gym enda engang. Hvordan finner man ut FC'en sin? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Heisann:) Har skaffa meg Pokemon Y og har henta torchic fra mystery gift og henta den hos delivery girl,viss jeg nå starter nytt spill, vill jeg da kunne hente torchic om igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå