Aafloey Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Som topic sier, hva anbefaler dere av VPN tjenester? Den som er høyest på min vurderingsliste nå, er ipredator. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hei, jeg bruker CyberGhost vpn og er veldig fornøyet: http://cyberghostvpn.com/ lykke til Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2013 Den var ikke så pris vennlig, andre alternativer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Har hørt at Astrill skal være et godt alternativ; https://www.astrill.com/index.php Lenke til kommentar
myhken Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Jeg har brukt Astrill i over 6 måneder nå og er fortsatt superfornøyd. Har flere av pcene mine koblet på døgnet rundt, og jeg får rundt 96-98 mbit/s på min 100 mbit linje på flere av serverene dems. Bruker primært Sverige og Norge serverene, samt noen i USA. Har testet ganske mange andre tjenester, men har sluttet å teste for en stund siden, for jeg er så fornøyd med Astrill at det ikke er noe poeng i å lete etter noe annet. Endret 14. oktober 2013 av myhken Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) En stor del av det å velge en VPN tjeneste går ut på mange momenter. Her er noen punkter: * Finn ut hvilket land tjenesten tilhører. (Viktig pga lovverket i det aktuelle landet) * Les deg opp på brukervilkårene. (Du ønsker vel ikke å bryte de?) * Finn ut om tjenesten er stabil. (Lite ønskelig om tilkoblingen plutselig faller ut) * Hvor mye informasjon ønsker de om deg som bruker når du signer opp? * Søk rundt på internett så mye som mulig om du finner noe uhumskheter rundt den vpn tilbyderen du har valgt før du betaler! Med denne informasjonen i bakhodet så tror jeg nok du greier å finne den VPN tilbyderen du er ute etter. Endret 14. oktober 2013 av Ultra Verba Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Har brukt private internetaccess en liten stund nå, og er ffornøyd. Stabilt og billig. Og lar meg enkelt omgå Canal Digitals latterlige sperre for Netflix SuperHD. Ikke prøvd så mye nedlasting enda, men har hatt opptil 60mbit ned via nederland (har 100mbit linje). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå