Axzevos Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Hei. Skal kjøpe ny pc snart og tenker å kjøpe custom vannkjøling for prosessoren. Jeg lurer på hvilken deler trenger jeg? Hvor mye koster det? Endret 14. oktober 2013 av Axzevos Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Du trenger: CPU kjøleblokk Pumpe (evt topp) Radiator Slanger Fittings Reservoir (er veldig kjekt å ha) Det vil koste deg fra ca. 1500 og opp. Skal du utvide med gpu senere ? Da kan det være lurt å få en god pumpe fra start. Når det gjelder radiator klarer du deg med 120, men ville gått for minimum 240. Er målet maks oc, eller et stille system ? Lenke til kommentar
Axzevos Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2013 Du trenger: CPU kjøleblokk Pumpe (evt topp) Radiator Slanger Fittings Reservoir (er veldig kjekt å ha) Det vil koste deg fra ca. 1500 og opp. Skal du utvide med gpu senere ? Da kan det være lurt å få en god pumpe fra start. Når det gjelder radiator klarer du deg med 120, men ville gått for minimum 240. Er målet maks oc, eller et stille system ? Kan du hjelpe meg å velge de billigste delene? Tenker å kjøpe fra supersmart.no. Har lyst på bare vannkjøling for CPU'en og ikke utvide i framtiden. Her er link: http://www.supersmart.no/CBC.aspx?q=c:100332 Lenke til kommentar
PinkCase Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Jeg har ingen erfaring med Supersmart, men både Digital impuls og Techbay setter opp en komplett handleliste som matcher dine behov hvis du sender de en mail. Endret 14. oktober 2013 av Mbh Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) har god erfaring med http://www.rakett1.no selv Endret 15. oktober 2013 av xFrEaKx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå