OPL Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Har vært i den samme jobben i 7 år nå og føler egentlig litt for forandring. Helsepersonel blir jo hele tiden sendt til u-land for å hjelpe til, så jeg lurte om det finnes noe lignende for yrkesfag som elektrikere, snekkere osv. Er det noe opplegg rundt dette? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Det er jo mange som driver med bygging av skoler, brønner, hus osv i u-land. Jeg er sikker på at du finner 100 organisasjoner som ville tatt deg inn om du hadde vært interresert i å gjøre en dugnad. Lenke til kommentar
AlessandraNicola Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Har vært i den samme jobben i 7 år nå og føler egentlig litt for forandring. Helsepersonel blir jo hele tiden sendt til u-land for å hjelpe til, så jeg lurte om det finnes noe lignende for yrkesfag som elektrikere, snekkere osv. Er det noe opplegg rundt dette? Hi there! Leger Uten Grenser need people with different background, not only medical, to work on the field. We look for Logistician, with technical and practical skills, Project managers, Administrators and Accountants. Logisticians keeps MSF's programs running, being responsible for the supply of food and drugs, or the transport of vaccines, supervising the building projects, restoring hospital or putting up new health centers, maintaining vehicles and communication system... Have a look to the website, and come to our infomeeting. Next one is tonight, at 6pm , in the office, Hausmannsgate 6, Oslo See you! 1 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Sivilforsvaret har en innsatsgruppe som har håndverkere, kokker osv. http://www.sivilforsvaret.no/s/Internasjonalt/Internasjonalt/ En kollega av meg som er elektriker har vært med til Pakistan i 2006(?) og har blitt tilbudt flere turer siden den gang. Men det er ikke slik at det er "elektrikere uten grenser" hvor du monterer lampetter til de trengende, du drifter leieren til hjelpearbeiderne og de som får hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå