Gå til innhold

Hjelp til verdi av PCen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mente skjermen på tastaturet. Skjermen lyser sånn at det er vanskelig å se hva som skjer ser. Mener at det er rundt 4-5 år gammelt, utennom grafikkortet som er rundt 2 :)

Takk for svaret, men hvis alt er 4/5 år gammelt så er den ikke mye verdt!

grafikkortet er 2 år gammelt da er den også gammelt i dataverden!

ikke forvent alt for mye!

 

lykke til

Lenke til kommentar

Nei, vet det :( Har du noe sånn ca pris da? Håper på noe rundt 3000-4000 :)

Hei,

Jeg tror du må dempe forventinger ditt litegrann, jeg har solgt flere pc'er i de siste men var nødt å går kraftig ned i pris.

Alt du kjøper i dag som ferdig pc har blitt så enormt billigt!

Jeg kjøpte dell pc med 27 tommer skjerm til ca nkr 15000 for 4 år siden, i dag kjøper du samme greie, mer oppdatert til under halve prisen.

 

lykke til

Lenke til kommentar

Nei, vet det :( Har du noe sånn ca pris da? Håper på noe rundt 3000-4000 :)

Hei, jeg kan tenke meg en tusenlapp til nkr 1500 hvis du er heldige.

jeg prøvde i fjor å selge en helt nytt lydkort som jeg hadde feilbestilt til nkr 800, de eneste bud jeg fikk var nkr 200 hvis jeg betalte frakt ( nkr 100 )( den ligger her ennå i hyllene ) men men

Lenke til kommentar

Hadde tenkt å selge den fordi jeg hadde planer om å kjøpe en brukt Multicom Xishan W350E til 5500, men blir litt stort mellomlegg føler jeg :) Hva syns dere om laptopen til den prisen?

:hmm: er du student? da er det mange Laptop å velge i, til en mer behagelige pris.

jeg ser at den pc'en har gått av produksjonen. så vær ikke så ivrige å kjøpe den!

lykke til

Lenke til kommentar

Det er jo ikke en råtten maskin men siden den er så gammel at det bare er noen mnd reklamasjonsrett igjen på den så er nok 1500-2000kr max av hva noen som har hue skrudd på riktig vei ville gitt for den.

 

Men når det er sagt så vrimler det jo av folk på Finn som har hue bak frem, hue under armen og noen tilsynelatende uten hue i det hele tatt så begynn på 3500kr og se om du klarer å lure en hodeløs en. :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...