Linzy Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hei! Jeg er på utkikk etter en liten og nett bærbar pc, og har lenge fundert på ultrabook. Har ganske liten peiling på pc generelt, men har lest meg fram til at ultrabook er ganske lett og mobil. Må nødvendigvis ikke være dette, men jeg har av en eller annen grunn fått smaken på disse. Jeg skal bruke den i hovedsak som skole/reisepc, da jeg har en annen større bærbar og et nettbrett til fritidsbruk hjemme. Den bærbare jeg har mener jeg er 15", så må være litt mindre enn dette. Jeg har og lest litt om noe som heter haswell, og at mange anbefaler at man kjøper en pc med dette? Har bl.a. noe å gjøre med ytelsen på pcen? Er ikke på utkikk etter de aller dyreste.Tips mottas med takk! Lenke til kommentar
C64C Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Med bærbar, nettbrett og ultrabook burde du være godt utstyrt til å takle din digitale hverdag! Du nevner ikke noe budsjett, men kan se på Sony Vaio Pro 13 som er veldig liten og nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå