TST Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Stor etterspørsel etter Øyvind Alsaker i det populære fotballspillet.27 000 nordmenn vil ha TV 2-kommentator i FIFA-spillet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 OMG! Nei takk! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hva med godeste Herr. Heggelund? Bare unngå Wikestad og Myhre så er jeg fornøyd, ikke at det blir noe ut av dette uansett. Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Tja, hvorfor ikke. Han eller Wikestad. Er blitt greit lei av de to som har vært i alle år. Hadde sikkert vært kult det. Eller Heggelund, som Snurreleif sa. Fantastisk kommentator. Endret 14. oktober 2013 av Chrstan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Selv de engelske kommisene i spillet prater jo bare skibberish, uten en smule innsikt i hva som foregår på skjermen. Dessuten er de like repeterende som klokka. Norske stemmer blir bare helt katastrofe. EA bør heller bruke ressurser til noe annet, dette blir fail åkke som. Endret 14. oktober 2013 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hadde jo vært utrolig moro å høre Heggelund dra en strofe alà: "Og Nani løper som en gategutt som nettopp har stjålet en fisk fra det lokale markedet", uansett resurss-krav 1 Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Skulle en hatt Norske kommentatorer så syns jeg de i hvert fall kunne hørt om Scheie var interessert! Bedre kommentator finnes vel neppe. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Nå interesserer jeg meg overhodet ikke for fotball eller tilhørende spill, men det er utrolig at noen VIL høre på den skrikhalsen der. Jeg holder på å få kreft hver gang jeg hører mannen skrike og skråle sine høyfrekvente og monotone utbrudd. Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Skulle en hatt Norske kommentatorer så syns jeg de i hvert fall kunne hørt om Scheie var interessert! Bedre kommentator finnes vel neppe. Hugsar godt Scheie frå Actua Soccer, men tvilar på at mange av dei utilsikta komiske kommentarane hans der ville passa inn i FIFA sitt meir røyndomsnære image. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hugsar godt Scheie frå Actua Soccer, men tvilar på at mange av dei utilsikta komiske kommentarane hans der ville passa inn i FIFA sitt meir røyndomsnære image. Haha! Ja det husker jeg. Hvem kan vel glemme gullkorn som "Han falt som en sekk med poteter" levert med verdens mest monotone stemme. Kommentatorene i FIFA er generelt bare plagsomme og jeg har begynt å skru av volumet på de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Kommentatorene i FIFA er generelt bare plagsomme og jeg har begynt å skru av volumet på de. Dette, gøy kanskje 5 ganger, men ikke femti. Tror repeat-effekten og tåkepratet blir enda værre med norske stemmer, EA kan bruke ressursene sine til noe annet. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Skulle en hatt Norske kommentatorer så syns jeg de i hvert fall kunne hørt om Scheie var interessert! Bedre kommentator finnes vel neppe. haha ha nei. Han er verdens mest akterutseilte kommentator. Litt som Leif Juster. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Få heller inn Frode Olsen. Gåååååååååååååååååååll, gåll, gåll, gåll gåll. Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Husker Actua soccer ett eller annet hadde Arne Scheie som kommentator. Ikke noe spesieltl bra. Lenke til kommentar
FredrikWib Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Tja, hvorfor ikke. Han eller Wikestad. Er blitt greit lei av de to som har vært i alle år. Hadde sikkert vært kult det. Eller Heggelund, som Snurreleif sa. Fantastisk kommentator. Wikestad? Mener du da seriøst Kasper Wikestad?! Er det bare jeg som kjenner en intens kvalme når jeg hører han? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Wikestad kan mye, men er UTROLIG irriterende som kommentatorer. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Jeg takler ikke Wikestad. Verken som kommentator eller programleder. Endret 14. oktober 2013 av c7Nn Lenke til kommentar
TRUECHELSEABLUE Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg foretrekker arabiske kommentatorer. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Thor Eggen! Ingen norsk kommentator er i stand til å lire av seg så mye moro som han. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Ahh, gi meg kommentatoren fra This is Football any day. "Velkommen til Arnold Schwarzenegger stadion. Stor stadion, stor mann!". Noen som husker flere gullkorn fra dette legendariske spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå