Cuneax Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Nokia Lumia 2520 i to ulike farger er lekket på nett.Er dette Nokias nye nettbrett? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Nokia og fargebruk... Jeg går ut ifra at de fleste vil ha sort, grå eller hvit. Vil sikkert komme i minst en av disse fargene også, men stusser på at Nokia har så stor tro på mer sære farger. Selger telefonene som er blå, røde, gule osv noe særlig? 10.1" er altfor stort. Nesten alle nettbrettene er enten for store store eller for små. Galaxy Tab 8.9" derimot, der traff Samsung blink. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 hvis jeg skulle ha skaffet meg ett nettbrett nå, hadde jeg kjøpt den her når det kommer ut. Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 hvis jeg skulle ha skaffet meg ett nettbrett nå, hadde jeg kjøpt den her når det kommer ut. Du motsier deg selv ved å si "skaffet nå" og "når dette kommer ut".. Dette er ikke engang lansert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg