Cuneax Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Og en fingeravtrykkleser er på plass.HTC One Max er offisiell Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Dette måtte jo komme (fingerleseren).. Så får vi se om den er like bra som 5S sin fingerscanner (har ikke prøvd selv, så kan ikke si noe om det). Uansett bra med konkurranse! Endret 14. oktober 2013 av Craxmerax Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 No angrer eg litt på at eg nettopp kjøpte note III Lenke til kommentar
Munty Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har HTC One selv, og jeg må si at HTC burde finne på noe nytt med kameraet sitt. En av grunnene til at jeg kjøpte telefonen i utgangspunktet var fordi kameraet virket lovende, men det viste seg at de brukte store ord og fine tall for noe som slett ikke er så fint. Jeg er veldig skuffet over kameraet. Etter testene jeg har utført er det ingen tvil om at iPhone 5 og Galaxy S4 har langt bedre kamera. HTC One Max burde ha noe bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg er så hekta at jeg ikke får sove i natt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg