Helpsomer Skrevet 14. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2013 Elsker å ha det på meg. Åpent og deilig headset. Hører detaljer i mid/høy-tonene jeg aldri har lagt merke til før, og jeg setter veldig pris på det, men... Bassen er svak? Kommer jeg til å finne noe bedre? Er det lov å være skuffet over dette headsetet? Må ha mer bass enn dette. Vurderer å kjøpe meg et rent musikkheadset etter denne skuffelsen. Noen tips? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Det er vel fult lov ja. Qpad 1339/Beyerdynamic MMX 300 tror jeg vil tilfredstille kravene dine meget godt , men klarer du deg uten Micen kan du kjøpe Beyerdynamic DT770 32ohm da det er samme hodetelfon som de nevnt over bare uten mic. Endret 14. oktober 2013 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Trailerduck Skrevet 14. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2013 Hvis du vil ha ett gaming-headset med rå bass så anbefaler jeg Corsair Vengeance 2000! Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 14. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Har G360 sammens med Asus DX2. Tja....Er det lov? Selv er jeg kjempefornøyd. Til gaming er det suverent. Milevis bedre enn for eksempel G35 og razor sitt juggel. Stilrent, sollid, god lyd. Rett og slett fantastisk. Men bruker forsåvidt ikke serlig mye bass. Syntes det fort ødelegger musikken. Endret 14. oktober 2013 av kmatis Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2013 Det er vel fult lov ja. Qpad 1339/Beyerdynamic MMX 300 tror jeg vil tilfredstille kravene dine meget godt , men klarer du deg uten Micen kan du kjøpe Beyerdynamic DT770 32ohm da det er samme hodetelfon som de nevnt over bare uten mic. Kanskje dette er hva jeg er på leting etter. Har lest litt, og det virker veldig lovende, men passe dyre er de jo. Hvilken nettbutikk burde jeg benytte for å kjøpe de? Evt. kan jeg kjøpe de noe sted i Oslo til 2,5k? Er det kun forskjell utseendemessig mellom Qpad versjonen og Beyerdynamicversjonen? Syns Qpadversjonen ser litt "billig" ut i designet, ikke for meg. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Kanskje dette er hva jeg er på leting etter. Har lest litt, og det virker veldig lovende, men passe dyre er de jo. Hvilken nettbutikk burde jeg benytte for å kjøpe de? Evt. kan jeg kjøpe de noe sted i Oslo til 2,5k? Er det kun forskjell utseendemessig mellom Qpad versjonen og Beyerdynamicversjonen? Syns Qpadversjonen ser litt "billig" ut i designet, ikke for meg. Det er kun utsenedsmessige forskjeller ja , det er helt eksakt samme hodetelefon . Kan nevne at byggekvaliteten er meget bra da de har byttet ut plastikken i/på hodebåndet med aluminium. Absolutt værdt pengenne om du kan ta deg rå til det. Kan og nevne at mic'en er veldig veldig god , Har bare fått positiv tilbakemelding på lydkvaliteten på mikrofonen med folk jeg har snakket med gjennom den . Endret 14. oktober 2013 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2013 Åpne = lite bass Har selv "360" og liker de meget godt Bass er en uting når en spiller og vil snakke med folk.. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Åpne = lite bass Har selv "360" og liker de meget godt Bass er en uting når en spiller og vil snakke med folk.. Da har du ikke hørt mange åpne hodetelefoner oppigjennom , så dette er på ingen måte en sannhet. Det er nok noe enklere å klare å lage høyt basstrykk inne i en lukket hodetelfon men er plenti med åpne hodetelefoner der ute med veldig potent bass . Koss Porta Pro er jo åpen , å denne blir jo til stadighet kritisert for at bassen er så overdreven at den legger slør over resten av musikken. Ellers har du jo Sennheiser HD600/650 som heller ikke er på latsiden når det kommer til bass , for ikke å nevne diverse åpne planar magnetiske hodetelfoner som nok leverer dypere å bedre bass enn noen andre "konvensjonelle" lukkede hodetelfoner . Grado sin SR serie med er kansje værdt å nevne i denne diskusjonen. Kan nok nevne mange flere åpne meget bass potente hodetelefoner , men gidder ikke sitte å ramse opp flere. Når det kommer utsagnet ditt om "Bass er en uting når en spiller og vil snakke med folk.." . Er jeg jo forsovidt uenig i det med, men det er jo opptil hver enkelt, selv synst jeg det fungerer utrolig bra på Qpad'enne mine, har absolutt ingen problemer med å høre hva som blir sakt til meg , selv om dette er hodetelfoner som trykker litt. Det som er fint med Qpad/beyerdynamic'enne er at de fungerer så utrolig bra til andre ting en spilling , musikk og film takler de uproblematisk og er ganske engasjerende . Skal si helt ærli at jeg ikke har testet Sennheiserenne som denne tråden omhandler, men intrykket jeg får av det som skrives er at de kansje er noe nøytrale og kjedlige ? Synst det er litt rart av sennheiser om dette faktisk er tilfellet . Har selv eid Sennheiser PC350 for et par år tilbake , disse er jo lukket, og har heller ikke spesielt mye bass men var en hodetelefon jeg igrunnen likte ganske godt, selv om den kun ble brukt til spilling der jeg hadde behov for micen. Endret 26. oktober 2013 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå