Arodem Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Square Enix pusser opp flere kapitler fra den populære serien. Kingdom Hearts 2.5 HD Remix kommer neste år Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Liksom ingen vits i å kjøpe gamle Kingdom Hearts-spill når alle kommer ut i samlepakker på moderne konsoller. Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Dette var gode nyheter på en ellers blågrå mandag! Lenke til kommentar
Olorinmaia Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Herlige nyheter, Birth by Sleep var det første KH-spillet jeg prøvde, og fortsatt en av favorittene. Gleder meg til å spille igjennom begge to atter en gang Håper PS4 får streaming tjenesten klar for europa i 2014 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Fantastiske nyheter, ikke så overraskende, siden de ikke inkluderte 2'ern i den første remixen så regna jeg med det ville komme en til. Men herlig å få det bekreftet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå