Gå til innhold

Se den nye Steam-kontrolleren i aksjon

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om jeg er enig i det, det fungerer faktisk ikke så verst å spille med mus og tast i sofaen, hovedproblemet er egentlig at oppsettet tar endel plass.

Kunne kansje kjøpt et eller annet form for "sofabord" laget for mus og tastatur, som gir støtte til albuene og en OK komfort. Men uten noe slikt er ryggen og skuldrene mine "døde" etter en times tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du sier at jeg har det smertefullt og kjipt når jeg sitter tilbakelent i sofaen og spiller Far Cry 3?

Takk for at du gjør meg klar over at behagelig og kult egentlig er smertefult og kjipt. Det er tydelig at du ikke er i målgruppen til konsoller/kontrollere innen denne sjangeren av spill, og du må huske på at folk er forskjellige og foretrekker alternative kontrollmetoder.

Ja, alle konsolltøser drar dette sofa-argumentet titt og ofte. For det første blir det sjelden tilbakelent når man spiller noe engasjerende, og når jeg sitter tilbakelent i min sofa ønsker jeg å slappe av så da blir det film. For det andre blir "aim", "fov" og avstand til skjerm helt feil for FPS, foruten at kontrolleren med mikrospaker er unøyaktig og slitsom å bruke i lengden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...