impreza Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg skal kjøpe ny PC med s-ata disk. Jeg har hørt at mange har problemer med installasjon av XP. Men har ikke hørt noe om Win 98se problemer. Er dette fordi det ikke er problemer med 98se eller fori ingen bruker det lenger? Jeg må installere 98se fori jeg bare har oppgradering av XP. Må jeg installere os på en p-ata disk først og finne s-ata disken senere? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 DU trenge ikke innstalere win98.... Start fra XPcden og den spør deg etter en eldre versjon(95/98/NT/2000) etter en stund..sett i win98 cden og etter en stund sett tilbake xp cden og volla!! TaZ Lenke til kommentar
Sharkey Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 og grunnen til at folk har problemer med installasjon av XP på en SATA disk er fordi INGEN gidder å følge med på installasjonsprosedyren. Det står klart og tydelig, "Vil du installere 3. parts kontrollerkort e.l. trykk F6" men det er visst SVÆRT vanskelig for visse å skjønne Lykke til, og skaff deg SATA driveren på en diskett Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 og grunnen til at folk har problemer med installasjon av XP på en SATA disk er fordi INGEN gidder å følge med på installasjonsprosedyren. Det står klart og tydelig, "Vil du installere 3. parts kontrollerkort e.l. trykk F6" men det er visst SVÆRT vanskelig for visse å skjønne Lykke til, og skaff deg SATA driveren på en diskett Lær deg å les før du svarar da man... Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 den var jeg ikke helt med på. hvilket OS skal du egentlig ha inn? XP eller 98? hvis du skal ha inn XP så er det den enkleste sak av verden, boot fra XP plata å fyr opp. velg F6 siden at du har Serial ATA Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Han skriver jo at ha han skal innstalere win98se..og xp oppå etterpå.. Men som jeg skrev over så slipper han å legge inn 98,Vist han da har en ORGINAL cd av et eldere win system.. Han har bare en oppgraderings cd til XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå