mobilen.no Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Denne vegg-til-vegg-mobilen er noe av det sprekeste som finnes.Test: Sony Xperia Z Ultra Lenke til kommentar
Han_fyren Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Samme kan sies om amerikanske pickup-biler, men folk kjører fortsatt rundt i dem. 2 Lenke til kommentar
666 Lucifer Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Har selv to amerikanske pickup. :-) big dooley. De er store selv blant amerikanske pickuper :-) Men seriøst: hvor stort batteri er det? Har dere testet batteri? Lenke til kommentar
RalphRuzomberok Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 "Et annet alternativ i klassen brettmobil er Samsung Galaxy Mega, som har omtrent like stor skjerm som Ultra (5,3 tommer mot Ultras 5,4 tommer). Billigere er den også, men det skyldes nok mest at den er langt enklere utrustet enn Xperia Z. Skjermen er ikke full HD, prosessoren er en Snapdragon 400, og klokkefrekvensen er satt til 1,7 GHz. Ikke er den vanntett heller, slik Sonys nye monstermobil er". Det har i konklusjonen sneket seg inn feil skjermstørrelse. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 "Et annet alternativ i klassen brettmobil er Samsung Galaxy Mega, som har omtrent like stor skjerm som Ultra (5,3 tommer mot Ultras 5,4 tommer). Billigere er den også, men det skyldes nok mest at den er langt enklere utrustet enn Xperia Z. Skjermen er ikke full HD, prosessoren er en Snapdragon 400, og klokkefrekvensen er satt til 1,7 GHz. Ikke er den vanntett heller, slik Sonys nye monstermobil er". Det har i konklusjonen sneket seg inn feil skjermstørrelse. Takk, her må 5- og 6-tallet ha byttet plass på tastaturet. :-) Har rettet opp. 1 Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Var så heldig å vinne en slik telefon jeg, men den blir litt stor for mitt bruk... Nå skal den selges! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 "skjermen er sylskarp". Også har dere tatt bildene med en Nokia 7650 så ingen ser at skjermen er skarp Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2013 "Et annet alternativ i klassen brettmobil er Samsung Galaxy Mega, som har omtrent like stor skjerm som Ultra (5,3 tommer mot Ultras 5,4 tommer). Billigere er den også, men det skyldes nok mest at den er langt enklere utrustet enn Xperia Z. Skjermen er ikke full HD, prosessoren er en Snapdragon 400, og klokkefrekvensen er satt til 1,7 GHz. Ikke er den vanntett heller, slik Sonys nye monstermobil er". Det har i konklusjonen sneket seg inn feil skjermstørrelse. Det er riktig. Det skal være 6,3 og 6,4. Fikser det nå. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Interessant telefon. Uten å ha gjort noe inngående research på akkurat denne telefonen tror jeg dere har feil når dere sier at dere må ha kabel for å koble Dualshock-kontroller til mobilen. Jeg regner med de kjører samme løsning som på Xperia Tab Z, og her måtte man bruke en kabel første gang, for å synkronisere, men etterpå fungerer den trådløs. Dette ble fikset med en innebygd "wizard" for å hjelpe deg med installasjonen. Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2013 Interessant telefon. Uten å ha gjort noe inngående research på akkurat denne telefonen tror jeg dere har feil når dere sier at dere må ha kabel for å koble Dualshock-kontroller til mobilen. Jeg regner med de kjører samme løsning som på Xperia Tab Z, og her måtte man bruke en kabel første gang, for å synkronisere, men etterpå fungerer den trådløs. Dette ble fikset med en innebygd "wizard" for å hjelpe deg med installasjonen. Det er riktig. Så har vi også skrevet at den kan brukes sammen med trådløse kontroller for PS3. Kabelen må du ha for å koble dem sammen. Men når de først er koblet trenger du ikke kabelen mer, Jeg skal legge til en setning så dette kommer tydeligere frem. 1 Lenke til kommentar
htmtg Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Synes ikke denne telefonen skal få minus for at den er stor, det er smak og behag, den tiden note 2 kom var den også forstor, da mener jeg den tiden, og den fikk ikke noe minus fordi den var stor. 4 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har denne. Størrelsen er noe som man blir vant til, og det er akkurat slikt som når jeg fikk den første Noten. Den "krymper" betraktelig etter en uke eller to, så jeg er veldig fornøyd med størrelsen. Batteriet er overraskende bra med tanke på skjermen. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg bruker Galaxy Mega 6,3 daglig og har også sjekket ut denne, problemet med Xperia Ultra kontra Galaxy Mega er at Samsung har valgt en rundere passform for sin mega mobil, dette gjør den langt mer behagelig å håndtere. Hva gjelder spesifikasjoner er selvsagt Ultra overlegen. Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Huff vanskelig valg denne eller iphone 5s ? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Huff vanskelig valg denne eller iphone 5s ? Hehe, disse to kan nok ikke sammenlignes. Det blir som å størrelsesmessig sammenligne en BMW X5 med en VW Golf. Ikke alle trenger en så stor bil. Du må nok ta deg en tur i butikken for å ta en nærmere titt på dem. Ultra er altså gigantisk, men så blir man vant til det etter en ukes tid. Jeg er veldig fornøyd med min, men jeg skjønner at dette er et nisjeprodukt. 1 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Huff vanskelig valg denne eller iphone 5s ? Ja. Jeg vurderer denne eller en Galaxy S3 Mini. Vanskelig. Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hehe, disse to kan nok ikke sammenlignes. Det blir som å størrelsesmessig sammenligne en BMW X5 med en VW Golf. Ikke alle trenger en så stor bil. Du må nok ta deg en tur i butikken for å ta en nærmere titt på dem. Ultra er altså gigantisk, men så blir man vant til det etter en ukes tid. Jeg er veldig fornøyd med min, men jeg skjønner at dette er et nisjeprodukt. Haha kommenterte bare på tulle skulle bare se om jeg fikk noen fanboys etter meg!! hahahah 2 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Haha kommenterte bare på tulle skulle bare se om jeg fikk noen fanboys etter meg!! hahahah Du liker å leve farlig altså 2 Lenke til kommentar
doffer 10 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Noen andre enn meg så sliter å starte netflix på denne mobilen? Når netflix funket før, så var den geniale med netflix:) Lenke til kommentar
hoodoo Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Kjøpstips uke 42: Lefdal har Z Ultra i ukens kundeavis til 395,- med Telenor... De har ikke fått inn Telenorlåste mobiler i tide til....avisa. Så de har tatt bestemmelsen om å selge deg en ulåst Z Ultra til den prisen. (12 måneders binding til Telenor blir det selvfølgelig..men en god deal er det :-) (Ovenstående var ihvertfall beskjeden jeg fikk idag mandag 14.10 når jeg kjøpte min ulåste Z Ultra til 395,- i Trondheim). Endret 14. oktober 2013 av hoodoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg