Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Headphone-amp til Audio-Technica ATH-M50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er lydkilden din? Hvilke pris sikter du på? Hva skal du med en EQ, evt. hva slags lyder skal du høre på?

Jeg har kjøpt en Asus Xonar Essence One, og bruker denne som et lydkort for PC. Hovedgrunnen til at jeg kjøpte denne var hovedsakelig balansert XLR-utgang, men den har også en innebygget headphone amp. som er svært bra.

Lenke til kommentar

Hva er lydkilden din? Hvilke pris sikter du på? Hva skal du med en EQ, evt. hva slags lyder skal du høre på?

Jeg har kjøpt en Asus Xonar Essence One, og bruker denne som et lydkort for PC. Hovedgrunnen til at jeg kjøpte denne var hovedsakelig balansert XLR-utgang, men den har også en innebygget headphone amp. som er svært bra.

Lydkilden min er en bærbar pc. Har ikke bestemt meg for hvor mye penger jeg vil bruke enda, bare sleng ut forslag! Hadde vært fint med en equalizer fordi jeg har dårlig software til å equalize lyden, men som sagt, absolutt ikke nødvendig!

Lenke til kommentar

ATH-M50 er et bra headset, og jeg ser absolutt ingen grunn til å bruke noen form for EQ :!:

Jeg regner med at du ser etter en amp som gjør volumet høyere, eller ser du etter noe som gir bedre lydkvalitet enn det interne lydkortet?

Muligens det jeg letter etter er mer krips? lyd, om det gir mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...