AnonymDiskusjon Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Er det noen andre ting en fysisk aktivitet, gode spisevaner, samt gode søvnvaner som kan hjelpe mot angst? Anonymous poster hash: 3f65e...c0d Lenke til kommentar
Ytid Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Meditasjon! Hvis du ikke bor oppi gokk, så finnes det sikkert kurs i nærheten. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Å møte frykten din, slik at du opplever at ingenting farlig skjer med deg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2013 Kan legge til at jeg ikke har angst for noe spessielt, har angst for angsten på en måte og kan beskrives som en slags uro i kroppen som gir meg problemer med å sovne om kvelden, merker ikke noe særlig til det til vanlig. Grunnen til at jeg fikk angst i utgangspunktet var pga rus (amfetamin). Og jeg fikk angst 2-3 dager etter at jeg prøvde det første gang, og det varte ganske lenge, før det gradvis gikk over. Men så var jeg dum nok til å prøve en gang til og da fikk jeg jo angst igjen, kanskje ikke like kraftig som første gang, men jeg vil nå bli kvitt det uansett. Anonymous poster hash: 3f65e...c0d Lenke til kommentar
Ytid Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Ganske enkelt; Slutt å ta dop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå