chrisege Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hallo Alle Sammen Har et problem med Outlook. Får motatt mail, men ikke sendt. Følgende melding/feil kommer opp. Meldingen kan ikke sendes fordi en av mottakerne bla avvist av serveren. Den avviste e-postadressen er [email protected]. Emne 'Test', Konto: 'Test', Server: 'mail.freewave.no', Protokoll: SMTP, Svar fra server: '553 <[email protected]>... We do not relay from 81.29.36.114', Port: 25, Sikker (SSL): Nei, Serverfeil: 553, Feilkode: 0x800CCC79 Noen som vet hva jeg må gjøre? Alt tas imodt med stor taknemlighet...! PS. Har prøvd å sende til flere enn bare den ene mailadressen. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hadde samme problem etter at jeg byttet ISP men valgte å fortsette å bruke min gamle e-post konto. Mitt problem var at jeg forsøkte å bruke min gamle SMTP server med ny ISP. Løsningen var å bytte SMTP men beholde den gamle POP3... Sjekk f.eks. denne linken: http://www.tiscali.co.uk/help/email/oe_err...0x800ccc79.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå