Genki Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Hei! Jeg er i ferd med å bestille noen spill fra CDON, men det er en ting jeg lurer på. Ett av spillene er på lager, mens det andre ikke er utgitt ennå. Om jeg bestiller de sammen, vil de da sende det som er på lager først, også det andre på release-dagen, eller sendes de samlet? Takk! Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Sist gang jeg bestillte 2 spill fra CDON der den ene ikke var kommet ut enda sendte de spilla enkeltvis.En ting du bør være obs viss du betaler med bank/kredittkort på er at de kun tar betalt for det ene spillet de har på lager,det andre spillet følger det med en regning på,det er ihvertfall det som skjedde med meg. Endret 13. oktober 2013 av Malmern 2 Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Bestilte Watch Dogs og Splinter Cell blacklist i sommer, og de sendte blacklist uten at jeg trengte å be de om det. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Ofte sender de spilla hver for seg, men det er vel ikke garantert. Du sparer jo frakt på det. Men jeg regner med at de sender hver for seg, de vil vel ikke risikere å tape salget fordi du avbestiller og kanskje bestiller et annet sted i mellomtida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå