Ovidia2 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Nostalgi Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Har nettopp sett "Åndenes makt" på tv. Får assosiasjonar til denne når eg ser biletet. Tenkjer og på låta til Black Metal bandet Cradle of Filth "Her ghost in the fog" Artig! Teknisk flott som vanleg Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Hei, Ovidia2. Mystisk og drømmeaktig, - og helt uforglemmelig ! Magnar Bruvik har "slått an tonen", og selv fikk jeg assosiasjoner til Dan Anderssons vise, "Jag väntar vid min stockeld" fra 1915. En av linjene går slik: "Jag trodde jag såg den mest älskade komma, genom skogen, över hedarne en snötung natt". Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2013 Tusen takk for flotte og poetisk tilbakemeldinger fra dere Magnar og Albert! Satte stor pris på det! MVH Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg