AnonymDiskusjon Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Hei. Var akuratt sammen med noen gamle klassekamerater. Dette er folk jeg ikke har snakket med på lenge. Jeg merket at jeg ikke passet inn da jeg var med de. Følte ofte jeg overkjørte de da jeg pratet, eller at de syens jeg var litt for frempå. Kanskje jeg som har vokst siden sist? Er 3 år siden jeg gikk i klasse med disse folkene, og følte at jeg hadde glidd litt i fra de. Blir man virkelig så påvirket av de man henger sammen med at man føler at man må tilpasse seg på en annen måte? Disse menneskene kom jeg ganske så godt overens med før. Jeg er klar over at folk forandrer seg, men var så merkelig hvordan vi reagerte på forskjellige ting. Jeg lo for eksempel av ting de ikke reagerte på. Flaut, fordi jeg har en merklig latter. Må jo tro jeg er høy på et eller annet, men jeg ler veldig for og ofte av ting.Beklager hvis det ble litt surrete. Jeg er veldig sliten, men har prøvd å forklare dette så godt jeg kan. Anonymous poster hash: dab5c...243 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Det er helt naturlig at du forandrer deg annerledes i forhold til folk du ikkje har hengt med på flere år. Du har dine nye venner som du utvikler deg sammen med no, og de gamle vennene dine har sine nye venner som de utvikler seg sammen med. Miljøet ditt har mye å si, mere enn du tror. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Det er nok helt normalt. Jeg har forandret meg noe latterlig de siste 5-6 årene, og det merkes når jeg treffer gamle bekjente og klassekamerater. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Helt normalt. Har ikke møtt noen særlig av de gamle vennene mine siden jeg sluttet på ungdomsskolen før sommer, før for litt siden. Kan si at vi har "vokst" fra hverandre selv på den korte tiden. Det er merkelig, men det skjer. Som Akse nevner over her, miljøet har en veldig stor betydning. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Alle forandrer seg over tid. Erfaringer man gjør seg og mennesker man treffer er med på å forandre en. Det er mye som skjer på kort tid når man er ung også, mye som endrer seg. Kanskje har du møtt mennesker som har mer til felles med deg enn de du kjente da du gikk på skolen? Selv møtte jeg mange "likesinnede" etter at jeg begynte å bruke internett Ps - jeg vet hvordan det er å ha en litt pinlig latter og jeg unngikk lenge å le høyt, men man må jo bare le med den latteren man har og bare tenke at dersom andre har et problem med det, så er det deres problem. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Man blir utrolig påvirket av de man henger med. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Det sies vel at man blir gjennomsnittet av de fem personene man er mest sammen med. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Det sies vel at man blir gjennomsnittet av de fem personene man er mest sammen med.Hørt det samme selv. Men tror det er overforenkling. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Det er ikke uvanlig å ''tilpasse'' sin personlighet utifra hvem det er du prater sammen med eller hvem du henger med på det aktuelle tidspunktet.Det kan også hende at dere virket så forskjellige på grunn av at man forventer på en måte at man forblir den samme, og da kan det bli rart når denne personen plutselig har blitt såååå annerledes.. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Rart. Når jeg møter venner hjemme fra der jeg kommer fra er ting som om de ikke skulle ha forandret seg. Noe jeg liker svært godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå