Taita Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Har problemer med at wifien ramler ut et par ganger hver dag. Er Qualcom atheros AR9485WB-EG trådløs nettverkskort i denne. Har prøvd både windows 7 og 8 og uansett skjer dette og bruker siste driver oppdatering fra Asus. Har noen opplevd det samme og funnet et løsning på dette? Har forøvrig slått av strømsparingsfunksjonen på kortet uten at det hjelper... Har diverse duppeditter og de har ikke samme problemer, Ruteren jeg bruker er ASUS RT-N66U Dark Knight. Har også prøvd å la windows installere "sin" driver men det samme skjer.. For å komme meg på nett må jeg manuelt koble meg via internett-tilgang ikonet et par ganger før pc vil gå på nett igjen. Har noen en løsning eller må jeg bestille meg nytt nettverkskort? Gidder ikke sende den inn da jeg bruker den hver dag. Forøvrig er jeg meget misfornøyd med pekeplaten og på denne pcen. Plagsomt fintfølende og vanskelig å holde styr på musepeker og betjening av knappene :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå