Fred16 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Dette er en diskusjon tråd for spillet spore som er Laget av maxis Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Trengs det egentlig en diskusjonstråd for et så gammelt spill ingen prater om lenger? 3 Lenke til kommentar
Fred16 Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg føler det er på sin rette plass og lage en tråd for dette spilet. Det er flere som interesserer seg for spillet spore og jeg vet at det ikke er det nyeste spille men det er flere som spiller det Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 For all del, fint med diskusjonstråder og alt det, men tror ikke det spillet diskuteres så mye her på forumet. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Kunne godt tenkt meg en tråd om dette spillet =) Tenkte her om dagen på å installere det faktisk, men valgte å spille castle story isteden ^^ ANYWHOOOO.... Er vel kanskje ikke så mye nytt content til spillet..(?) Endret 14. oktober 2013 av daniel_984 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Har aldri vært spesielt interessert i Spore, men Dark Spore er ganske morsomt. Det er ikke det helt store om man sammenligner med Diablo, Path of Exile, Torchlight osv, men tar man det for hva det er, er det ikke så verst. Eneste jeg misliker er at jeg måtte patche spillet etter at jeg hadde installert det, men i stedet for en liten patch måtte jeg laste ned hele spillet. På den tiden hadde jeg en download-limit pr måned, så fikk ikke prøvd Dark Spore før mange måneder etterpå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg liker Spore. Kjøpte det tidligere i år og har spilt det en del siden. Helt til det krasjet vel og merke. Men jeg likte det absolutt. Spilte en demo av det ustanselig da det kom. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Det er ikke et dårlig spill, men det kunne ha vært så mye bedre. Tenk om de hadde droppet romfarten og pacman introen, og heller fokusert 100% på de to siste bitene? Da kunne de ha blitt mye mer detaljerte, og fått mye dypere gameplay. Som det er nå tror jeg de prøvde på for mye på en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå