Comma Chameleon Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Har et stykk RedLeaf RD32II action kamera, som jeg har klart å rote bort kabelen til. Det er den øverste inngangen. I andre enden er det vanlig usb, men den som er inn på selve kameraet klarer jeg ikke skjønne hva er. En vanlig micro-usb som er i mobiltelefoner passer ikke. Noen som vet hvor jeg får tak i en slik kabel? Har prøvd å søke, men klarer ikke finne. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Sjekka på ebay? Evt. prøv en mail til de du kjøpte det av. Dx.com? Endret 13. oktober 2013 av sedsberg Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2013 Eneste jeg finner på ebay er denne her http://www.ebay.co.uk/itm/USB-DATA-CABLE-LEAD-FOR-REDLEAF-RD-31-RD31-MINI-SPORTS-CAMERA-/141066131260?pt=UK_Computing_USB_Cables&hash=item20d832573c Og den er til et annet RedLeaf kamera, nemlig RD31. Problemet er at på bildet ser jeg ikke hvilken type ende det er i andre enden, og jeg har ikke funnet bilde av RD31 der jeg kan se om inngangen er lik. Orker ikke kjøpe nytt kamera bare for å få kabelen. Da blir det heller GoPro Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Ser ut som den er proprietær, så da må du få tak i en gjennom RedLeaf. Ligner dog litt på Nikons UC-E6, så om du har et kamera fra dem kan du jo teste om det passer, men det er vel heller tvilsomt. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Ser ut som det kan være en mini usb kabel du trenger ? http://www.ebay.com/itm/Blue-Short-USB-2-0-A-Male-to-Mini-5-Pin-B-Data-Charging-Cable-Cord-Adapter-/330945949731?pt=US_USB_Cables_Hubs_Adapters&hash=item4d0dea7023 noe sånnt Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2013 Det er ikke en mini-usb, den er for stor, og bøyen på kontakten matcher ikke. Nikon-kontakten to innlegg opp er det nærmeste jeg har kommet, men mistenker at den er for bred. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå