HelloKjersti Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Ekstreme forhold setter både utstyr og mannskap på prøve.Blogg: Fotoworkshop på Svalbard, del 2 Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Flott reisebrev! Hvor mye betaler man forresten for å være med på dette? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Flott beskrivelse , når det gjelder kulde er det utrolig hva kamera tåler. Da jeg var dær var det vinter og opp mot minus 30 grader, men kameraet (7D) taklet dette uten problemer selv om vi var ute på scooter fra tidlig morgen til vi skulle legge oss på kvelden , jeg kjøpte meg også et par tynne vindtette hansker som jeg hadde på meg inni kjørehanskene,disse kunne jeg beholde på når jeg skulle ta bilder :-9 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Det at flere produsenter setter grensen til 0 er for og unngå reklamasjoner hovedsakelig grunnet dårlig batterikapasitet og treg skjerm/autofokus noe som er normalt når gradestokken faller under 0, men tror alle merker tåler fint 25 minusgrader selv om batteriene faller fort i kapasitet. Endret 13. oktober 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg