Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jenter: skal vokse underlivet selv. tips?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et lite tips : Purelan (brukes til babyer) er effektivt til sår hud , jeg sliter med dette selv ( dog i ansiktet) og etter at jeg tok i bruk Purelan har jeg nesten blitt helt kvitt problemene som oppstod ved barbering.

 

Og når det gjelder hår-mengden der nede synes jeg personlig at det er ekstremt usexy at kvinner fjernet alt av håret , glatt barbert der nede er nesten det samme som en pre-pubertal jente, noe som er direkte turn off.

Ta vare på litt i det minste , trenger ikke å være en urskog, men litt pent vedlikeholdt hår-mengde der nede som ikke er i veien for sengekosen er langt mer sexy,.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men det synes du fordi du er voksen mann og moden, alle gutter fra 10-39 synes det er sexy glætt.

 

Er 37 i dag, har aldri egentlig syntes at helt glattbarbert var Sexy.

Kjenner andre menn som har den samme oppfatningen, dvs de ønsker gjerne "litt" hår der nede , dette er fra svømmemiljøet hvor man faktisk bør fjerne en del hår generelt på kroppen for å få bedre vannfølelse og "skli".

 

Personlig tror jeg at du generaliserer litt for mye her , vi gutter har forskjellig smak vi også , i tillegg så kan hår hjelpe til å fjerne fokus på feks en stor klitoris eller andre småting som man lett legger merke til når man er glattbarbert der nede.

Og ja, det trenger ikke å være mange mm en klitoris stikker ut for at man føler at den er "stor" og nesten som en liten penis (heldigvis ikke opplevd dette selv, men en kompis følte at det var litt ekkelt i starten med kjæresten til han oppdaget fordelene med det ).

Lenke til kommentar

Mann på 25 her. Har aldri følt meg pedofil på grunn av for lite hår eller homo på grunn av for stor klitoris. Gjør hva dere vil. Naturlig variasjon får man faen meg tåle om man skal være seksuelt aktiv.

 

Sier ikke at man ikke må tåle naturlig variasjon. Faktisk er det motsatt her, jeg trimmer megselv, lar en liten lapp bli igjen mens dama mi trimmer ikke i det hele tatt. Synest det ikke er så ille jeg og hun har ikke spurt om synspunkter så da tar jeg det ikke opp, har ikke klagd eller noenting men om valget er å vokse eller ikke så støtter jeg heller de som sier ikke voks. Men dette er et personlig valg, gjør akkurat det du vil.

Lenke til kommentar

Du er et troll ass.

hva har jeg sagt galt nå? jeg skrev hva JEG mente om saken,og at det gjør meg til et troll? hvorfor det? begynner faen meg å få nok av pisset fra din side nudelpus..!! du blander deg i diskusjoner men me en gang du får noe svar og spm vender du ryggen til og sier natta..! skal du være med i diskusjoner så må du tåle at folk snakker til deg.

takk.. så har jeg sagt mitt.

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...